"Venku začíná být hezky, a tak bychom si mohli dát soutěž o pár věcí, které by se vám v tomto počasí mohly hodit. Napište nám do komentářů, kam byste si výhru vzali ze všeho nejradši - my z vás vybereme dva výherce, kteří vyhrají klobouk, brýle a ručník," odstartovala 11. dubna Česká pošta na svém Facebooku soutěž o reklamní předměty - slamák, sluneční brýle a ručník s firemním logem.
📯‼️SOUTĚŽ‼️ Venku začíná být hezky 🌞 a tak bychom si mohli dát soutěž o pár věcí, které by se Vám v tomto počasí mohly hodit. 😎 Napište nám do komentářů - Kam byste si výhru vzali ze všeho nejradši - my z Vás vybereme dva výherce, kteří vyhrají klobouk, brýle a ručník. Uzávěrka soutěže je 13.4. ve 12 hodin 😉
Zveřejnil(a) Česká pošta dne 11. April 2018
Příspěvek záhy vyvolal poměrně živou diskusi. Jak někteří podotýkají, "Česká pošta si naběhla na vidle." Kritizují především spolehlivost a rychlost doručování.
"Vzal bych si to na reklamační oddělení, kde mi paní/pán bude vysvětlovat, proč z Belgie jde zásilka dva dny, zatímco z Malešic na Smíchov devět dní a stále nic," píše se v jednom z příspěvků.
Diskutující kritizují i konkrétní pobočky: "Vzal bych si to, až si znovu půjdu do pobočky Chrudimská v Praze pro balíček, který včera personál nebyl schopen ani po patnácti minutách hledání najít, aby mi jej mohl vydat. Ochrana proti slunci by rozhodně přišla vhod, zvláště vzhledem k faktu, že fronta je tak dlouhá, že se táhne až ven na ulici."
Na druhou stranu se, i přes veškerou kritiku, České poště podaří mnohdy husarský kousek. Doručí i dopis s adresou napsanou v morseovce. Před necelými dvěma roky si vědomosti pošťáků takto vyzkoušel vysokoškolský student Antonín Vydra. Doručovatelé jeho test s apelem: "Prosím, Česká pošto, ukaž, že máš koule" doručili bez zaváhání a dokonce i beze známky na místo určení.
"Oni do toho fakt šli, přestože měli plné právo poslat to rovnou do koše nebo do nějaké složky s neúplnými adresami," reagoval tehdy překvapený student.