Skandál chutná po Guinnessu. Pivo vydělává na virální aféře z koncertu Coldplay

Šárka Nádeníčková Šárka Nádeníčková
22. 7. 2025 6:30
Příběh šéfa technologické firmy, kterého usvědčila „kiss cam" před desítkami tisíc fanoušků z nevěry s kolegyní, se proměnil v komerční senzaci. Značka Guinness pohotově využila momentu, který stál šéfa firmy místo, a vytvořila limitovanou edici piva.
O limitovanou edici piva je prý velký zájem a stalo se senzací.
O limitovanou edici piva je prý velký zájem a stalo se senzací. | Foto: Profimedia.cz

Guinness nemeškal a využil virální trapas pro svůj marketing. V klubu Original Crazy Horse Saloon v Palm Beach Gardens, kde se koncert konal, začal prodávat limitovanou edici piva s grafikou odkazující na moment z "kiss" kamery. O pivo s obrázkem je prý velký zájem a stalo se senzací.

Na počátku všeho byl přitom nevinný záběr. Stačilo pár vteřin, kdy si kamera na koncertě Coldplay vybrala pár v objetí, který promítla na velkoplošnou obrazovku. Místo romantického polibku, který obvykle v tento moment následuje, ale neznámou dvojici zachvátila vlna paniky. Muž zmizel ze záběru a žena si okamžitě začala zakrývat obličej rukama a otáčet se zády. Korunu situaci nasadil i samotný frontman kapely, který si neodpustil komentář: "Buď spolu mají poměr, nebo jsou jen velmi stydliví."

Video se začalo rychle šířit po internetu a stalo se virálním. Brzy se tak ukázalo, že ke skrývání měla dvojice svoje důvody. Fanoušci odhalili, že se jedná o kolegy z práce - Andyho Byrona, ředitele technologické firmy Astronomer, a Kristin Cabotovou, vedoucí personálního oddělení. Ti sice jsou manželé, ale nikoli spolu. Oba aktéři se tak stali terčem posměchu, internet zaplavila vlna reakcí, videí a memů. Veřejné odhalení aféry mělo navíc dohru. Andy Byron krátce po incidentu rezignoval na svou pozici generálního ředitele.

 
Mohlo by vás zajímat

Právě se děje

Další zprávy