Sérií fotografií Varšavy nazvanou Misleading lines (Ošidné linie) chtěl Max Leitner ukázat mimo jiné i to, že jde o moderní metropoli. Využil tedy interiéry ikonického Muzea historie polských Židů, Katyňského muzea i nejrůznější moderní stavby, mosty či nově zrekonstruované stanice metra.
Do snímků zakomponoval profesionálního městského freerunnera Benniho Gramse. "Obklopují nás zajímavé linie, a když je využiji jako vodítko (někdy záměrně ošidné), mohu na fotografii proměnit běžné věci v nové vizuální představy. Abstrakcí a manipulací s těmito liniemi prostřednictvím kompozice můžete zpochybnit vnímání prostoru pozorovatelem," říká fotograf.
Free running je akrobatická sportovní disciplína, příbuzná parkouru. V obou jde v zásadě o překonávání překážek v městském prostředí, každá k tomu ale přistupuje poněkud odlišným způsobem.
Max Leitner pořídil sérii Nikonem D850, což je nová vlajková loď této firmy. Krátké ohniskové vzdálenosti a velká hloubka ostrosti širokoúhlých objektivů mu umožnily fotografovat malé interiéry i masivní budovy. (Pracoval s objektivy Nikkor 16-35 mm f/4G ED VR, Nikkor 14-24 mm f/2,8G ED, Nikkor 24 mm f/1,4G ED a Nikkor 35 mm f/1,4G.)
Leitner se narodil ve Stuttgartu v Německu a svou lásku k fotografii rozvíjel od dětství. V minulém desetiletí procestoval USA, Asii a Evropu. Od května soustřeďuje svou pozornost na vlastní projekty a klienty v Evropě, Asii a na Středním východě. Neustále vyhledává nevšední a běžně nepřístupná místa a představuje je prostřednictvím svých snímků.