Chcete být posilou týmu, který vytvořil Kingdom Come? Proberte to s Danem Vávrou

Martin Jašminský
29. 5. 2018 8:00
S Danem Vávrou, zakladatelem herního studia Warhorse, můžete v rámci projektu Hospodářských novin a LOLO.zone diskutovat o architektuře a vývoji her a o cestách na globální trh.
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance | Foto: Warhorse Studios

Zakladatel Warhorse Studios Dan Vávra bude dalším hostem on-line konference, která je společným projektem Hospodářských novin a LOLO.zone. Nejznámější a nejúspěšnější vývojář počítačových her v Česku bude zájemcům k dispozici on-line v úterý 29. května od 13 hodin.

Daniel Vávra je český videoherní scenárista, designér a spolumajitel firmy Warhorse Studios. Mezi jeho nejznámejší díla patří videohra Mafia: The City of Lost Heaven.
Daniel Vávra je český videoherní scenárista, designér a spolumajitel firmy Warhorse Studios. Mezi jeho nejznámejší díla patří videohra Mafia: The City of Lost Heaven. | Foto: Warhorse Studios

Warhorse Studios letos vydalo nejdražší a nejúspěšnější českou hru Kingdom Come: Deliverance. Hra vykresluje skutečný život v Čechách v období před husitskými válkami. Protože v ní nejsou žádná nadpřirozená kouzla, odborníci příliš nevěřili v její globální úspěch. Ten se však dostavil velice rychle a během prvních týdnů od uvedení na trh si hru koupilo více než milion lidí po celém světě.

S Danem Vávrou můžete diskutovat o architektuře a vývoji her, o cestách na globální trh, můžete mu představit své vlastní nápady, nechat se od něj nasměrovat na správné lidi v oboru anebo jej přesvědčit, že můžete být posilou týmu Warhorse Studios, která aktuálně hledá desítky vývojářů.

V době, kdy Dan Vávra pracoval pro společnost Illu­sion Softworks (dnes 2K Czech), stál u zrodu her Hidden & Dangerous a následně u světově proslulé hry Mafia. Studio opustil v roce 2009 a v roce 2011 založil Warhorse Studios.

V rozhovoru pro magazín PROČ NE?! nedávno popsal, v čem je rozdíl mezi prací pro velkého vývojáře a pro nezávislé studio: "Samozřejmě je to víc odpovědnosti, být nezávislý vývojář. Ale nemusíte tolik poslouchat lidi, kteří nerozumí tomu, jak se věci mají dělat. Na druhou stranu, volnou ruku nemáte nikdy. Musíte pořád zohledňovat i věci, které třeba úplně zohledňovat nechcete. Ale je to oboustranné. Někdy nemohu něco udělat, protože to tady nikdo nechtěl dělat. Ale pořád jsme se dobrali k výsledku, který by u velkého vydavatele nemohl vzniknout ani náhodou."

Podrobnosti pro účast na on-line konferenci a o jejích jednotlivých částech najdete na stránce: lead.lolo.zone/event/herni-titan-dan-vavra.

 

Právě se děje

Další zprávy