Letecká společnost nabízí exkluzivní místa pro lidi, co chtějí sedět daleko od dětí

Magazín Magazín
27. 9. 2021 13:31
Japonská aerolinka vymyslela způsob, jak vyhovět zákazníkům, kteří při cestě letadlem mají rádi klid. Ve svém rezervačním plánku předem varuje, na jakém místě bude s dospělým i batole. I když se cestující dětskému pláči v letadle zcela nevyhnou, společnost jim chce dát možnost sedět v klidnější části.
Foto: iStock

Cestování letadlem se během pár minut může proměnit ve špatný sen jak pro rodiče s brečícími dětmi, tak okolní cestující. I když většina lidí má s dítětem trpělivost, čím vytrvalejší dětský pláč je, tím víc roste šance, že soused ztratí nervy. 

Japonská letecká společnost přišla proto s nápadem, jak takovým situacím předejít. V rezervačním systému ukazuje, na jakých místech bude kromě dospělého také batole, píše americký server Unilad.

Aerolinka chce lidem dát možnost, aby se na mimina v letadle mohli psychicky připravit a místenku si koupili o pár uliček dál. "Cestující v doprovodu dětí ve věku od osmi dnů do dvou let budou v našem rezervačním systému označeni ikonou dítěte. Ostatní cestující tak budou vědět, že na těchto sedadlech může být dítě,“ uvádí web společnosti.

Někteří cestující jsou z opatření nadšení. Rahat Ahmed na Twitteru společnosti poděkoval za to, že mu "dala vědět, kde budou následujících 13 hodin letu vřískat a brečet mimina. Měla by to být běžná záležitost i u jiných dopravců," napsal.

Japonská aerolinka ale upozorňuje na to, že ikona mimina se v některých situacích nebude zobrazovat. Spolehlivě funguje jen na webu společnosti, a to ještě za předpokladu, že nedojde ke změně letadla.

 

Právě se děje

Další zprávy