Naštvaní zákazníci špatně zaparkované auto obklopili nákupními košíky. Na zem ještě přidali několik ne zcela publikovatelných vzkazů týkajících se nepřijatelných parkovacích způsobů.
Video na TikTok nahrál uživatel pod pod jménem Johnny Marocco na konci ledna. Od té doby už nasbíralo dva miliony zhlédnutí. V komentářích lidé často souhlasí s tím, že se ostatní zákazníci na majitele Mercedesu zlobí, jiní ale svérázné způsoby obhajují s tím, že řidič měl jistě dobrý úmysl své auto ochránit před poškozením.
Podobnou výmluvu použil už v roce 2017 majitel vozu Vauxhall Astra jménem Luke Varley. Proslul poté, co se na Facebooku hojně šířil snímek jeho parkování na dvou místech najedou.
Stejnou zkušenost získal i Kevin McWhinney, majitel Ferrari v Severním Irsku. Ten se za své parkování dostal na titulní strany, přestože na placeném parkovišti za obě místa zaplatil.
Oba muži se obhajovali tím, že potřebují k parkování dvě místa, aby zabránili poškození, poškrábání nebo dokonce promáčknutí svých vozidel.