Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Záleží vám na zdraví, ale nestíháte se o sebe starat? Zkuste to jinak!

4. 8. 2022 16:09
Nová asistenční služba pomůže s organizací prevence, nabídne třeba i pomoc lékaře na telefonu.
Foto: Generali Česká pojišťovna

Pro ty, kteří sice oceňují kvalitu služeb českého zdravotnictví, ale špatně se orientují v tom, na co mají z jeho služeb nárok, přináší řešení Generali Česká pojišťovna. Její nová asistenční služba pomůže s organizací preventivních prohlídek, ale nabízí také lékařské konzultace po telefonu i další užitečnou pomoc.

Prevence je pro zdraví klíčová

Preventivní vyšetření jsou hrazená státem, tudíž dostupná všem. A přesto na ně mnoho lidí vůbec nechodí. Většina z nich si přitom důležitost prevence uvědomuje, často si ale na ni prostě nenajde čas. Ráda by o sebe pečovala i paní Helena z Plzně, ale po přestěhování má problém najít specializované lékaře. Do toho musí hlídat termíny preventivních prohlídek a očkování celé rodiny. Nechce nic zanedbat. "S dětmi přibyly počty všech možných zdravotních prohlídek. Snažím se mít o všem přehled a zároveň myslet i na své zdraví. Někdy to ale člověku přerůstá přes hlavu," přiznává maminka tří dětí.  

Řešením může být speciální pojištění

Pro všechny, kteří se zajímají o své zdraví a chtějí čerpat zdravotní péči pravidelně a bez starostí, připravila Generali Česká pojišťovna unikátní pojištění s názvem Klinika Generali České. Novinka, která rozšiřuje životní pojištění, pomáhá hned několika způsoby.

Hlavní součástí Kliniky Generali České je jednoduchý a přehledný on-line zdravotní portál, který umožňuje plnohodnotné využívání všech pojišťovnou nabízených služeb a výhod. Nabízí přehled benefitů, které poskytuje veřejná zdravotní pojišťovna, seznam doporučených vyšetření, pohlídání termínů preventivních prohlídek i očkování, konzultace s lékařem či psychologem nebo využití medicínského chatbotu.

Foto: Generali Česká pojišťovna

Pomohou profesionálové v oblasti zdraví

Klientům je k dispozici nejen umělá inteligence, ale výhoda služby spočívá i v tom, že ke konzultacím jsou k dispozici profesionálové v oblasti zdraví, skuteční lékaři a specialisté ve svých oborech. Klienti se tak mohou o radu obrátit na "sestřičku z pojišťovny", která dokáže vyhledat relevantního lékaře a objednání k němu. Případně zajistí očkování.

Klienti mohou využívat i "lékaře z pojišťovny", který s klientem probere lékařskou zprávu nebo výsledky zdravotního vyšetření. Umí ale také třeba vystavit e-recept. Spojení s lékařem může přitom proběhnout po telefonu, na chatu i přes videohovor.

"Díky Klinice Generali České naši klienti nevstoupí jen do světa moderních zdravotních služeb, které budou moci čerpat neomezeně, 24 hodin 7 dní v týdnu. Naší ambicí bylo vytvořit nad klientem komplexní ochranu a provázet ho životem hned po vstupu do pojištění a nečekat až na chvíli, kdy se stane něco fatálního," vysvětluje Markéta Filová, senior manažerka produktů zdravotního pojištění Generali České pojišťovny.

Podívejte se na detailní informace na webu Generali České pojišťovny

 

Právě se děje

Další zprávy