reklama
 
 

Youtuberka Teri Blitzen už nebude tváří Bubbleology. Končím s extrémní komercí, říká

29. 9. 2016
Tereza Hodanová, známá jako youtuberka Teri Blitzen, už nadále nebude reklamní tváří společnosti Bubbleology. Reagovala tak na kauzu, kdy se ukázalo, že nápoje Bubble Tea obsahují cukry a umělá barviva, což jí podle jejích slov firma zatajila. "Kdybych věděla, co všechno se v tom změnilo a jaký produkt v aktuální době byl, spolupráci bych skončila dřív," uvedla v posledním ze svých videí. Bubbleology tvrdí, že youtuberce nelhalo, a popřálo jí hodně štěstí v další tvorbě.

Populární česká youtuberka Tereza Hodanová známá jako Teri Blitzen ukončila spolupráci s firmou Bubbleology. Vadilo jí, že ji společnost neinformovala o změnách ve složení čajů.

Youtuberka to oznámila v posledním ze série videí s názvem Čaj s Teri, ve kterých během posledních dvou let propagovala různé reklamní značky, mimo jiné právě nealko nápoje Bubble Tea.

Firma Bubbleology se v posledních týdnech stala terčem kritiky, protože nezveřejňovala pravé složení nápojů a zamlčovala obsah cukru a umělých barviv. Upozornil na to pořad Jana Tuny A dost!

“Spolupráci s Bubbleology končím,“ oznámila Blitzen v nejnovějším videu. Změnilo se totiž složení výrobku, o čemž ji firma neinformovala. "Nikdy by mě nenapadlo, že firma, kterou beru jako rodinu, mi byla schopná lhát," uvedla youtuberka. "Kdybych věděla, co všechno se v tom změnilo a jaký produkt v aktuální době byl, spolupráci bych skončila dřív,“ dodala.

Bubbleology tvrdí, že youtuberce nelhalo. „Přírodní barviva jsme v minulosti v našich surovinách používali, byla však barevně nestálá a chuťově slabá. Po stížnostech zákazníků jsme je tedy vrátili zpět dodavateli k testování a přešli k původním umělým barvivům. Bylo naší chybou, že se pak tato informace nedostala mezi všechny naše fanoušky a zákazníky,“ tvrdí firma a přeje youtuberce hodně štěstí a klidu pro další tvorbu.

Blitzen se ve videu omluvila a uvedla, že do budoucna už nechce žádnou spolupráci v takovém rozsahu dělat. Youtuberka se objevovala na plakátech výrobku, propagovala ho ve svých videích nebo na sociálních sítích. Firma jí zároveň zařídila třeba vlastní stánek na festivalu Utubering. Podobnému propojení se chce do budoucna Hodanová vyhýbat.

Co takový Čaj s Teri?🙈 Ve středu?😏 #NemuzesToZastavit

Fotka zveřejněná uživatelem Teri Blitzen (@terihodanova),

Kromě Bubbleology tak ukončila spolupráci s firmou Rowenta, která propagovala modelingovou agenturu Elite Model Look. "Chtěla bych skončit s extrémní komercí, která na tomto kanále byla poslední rok a půl," prohlásila Blitzen. "Nechci být tváří sto milionů věcí, chci dělat vlastní věci. Ne propagovat bezhlavě věci, o kterých vlastně tolik nevím," dodala.

Snažím se neudělat chybu a za ta léta, co to dělám, jsem neměl žádný soud, říká Jan Tuna, moderátor pořadu A dost! | Video: Martin Veselovský |  24:53

autor: | 29. 9. 2016

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama