Brasília - Pivní sklenice, která by měla skoncovat se zlozvykem některých návštěvníků restaurací věnovat se víc svému smartphonu než společnosti přátel, byla představena v Brazílii. Sklenice má nerovné dno a stojí pouze v případě, že je podepřena mobilním telefonem. Píše o tom list The Daily Telegraph.
Podle reklamní agentury Fischer & Friends, která důmyslný, a přitom jednoduchý výrobek navrhla a předvedla v baru Salve Jorge v brazilském Sao Paulu, nezbude s "offline sklenicí" pijákům nic jiného než svůj telefon ignorovat.
"Cílem našeho baru je poskytnout přátelům radostné prostředí k setkávání při dobrém jídle a vychlazeném pivu. Právě tuto myšlenku offline sklenice dokonale ztělesňuje. Vybízí hosty, aby po každodenní práci přišli, odpoutali se od světa internetu a chatování s kamarády a žili aspoň pár hodin realitou," řekl jeden z majitelů podniku Wanderley Romano.