reklama
 
 

Jericho má ještě šanci, lobbovalo se oříšky

6. 6. 2007 11:30
Masivní fanouškovská kampaň může zachránit televizní seriál

Praha - Seriálu Jericho zazvonil umíráček vprostřed děje. Malý zájem diváků způsobil, že skalní fanoušci se neměli dozvědět rozuzulení.

Americká televize CBS ale dostala protiútok. Stovka tisíc podpisů pod záchranou peticí plus finanční sbírka na bojovné inzeráty v Hollywood Reporteru způsobily, že šéfové televize situaci začínají vážně řešit.

Jak informovala agentura AP, producenti přemýšlejí, že by Jericho vrátili na obrazovku kolem Vánoc. "My za to budeme bojovat!" hrozí fanoušci spojení kolem stránky Jericholives.com.

Dramatický příběh malého města v Kansasu, které je od okolního světa odřízlý atomovým hřibem, by tak v mohl v zimě konkurovat pokračování Ztracených na ABC a seriálu Heroes na NBC.

Zatím se to Jerichu - v Česku ještě běží první série na AXN - moc nedařilo. Sledovanost se potácela na osmi miliónech a hlavně v posledních měsících se snížila ještě o čtvrtinu, když diváky přetáhla nejnovější řada hudební soutěže American Idol. A tak producenti seriál po první sérii bez milosti utnuli.

Na druhou stranu, Jericho sledují hlavně mladší diváci, ideální cílová skupina pro zadavetele reklamy, a na webových stránkách CBS je jedním z nejsledovanějších on-line pořadů.

Boj fanoušků je tak důsledný, že newyorskou kancelář televize zasypaly 50 000 librami (asi 23 tun) arašídů. Reagovali tak na repliku Jakea, jednoho z hrdinů seriálu, který na rozkaz, aby se vzdal, jen odpověděl "Nuts!"

Fanoušci Jericha se nevzdávají společně s ním.

autor: kul | 6. 6. 2007 11:30

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama