Autorka "porna pro mamky" zažila sado-maso. Na Twitteru

mad
1. 7. 2015 9:37
V rámci propagační kampaně na svou novou knihu vyzvala spisovatelka E. L. James čtenáře, aby na Twitteru položili otázky, na které pak odpovídala. Uživatelé Twitteru ji zcela znemožnili.
E. L. James
E. L. James | Foto: 50 odstínů šedi

Praha – Britská spisovatelka E. L. James, autorka erotické trilogie Padesát odstínů, vyzvala v rámci propagace nové knihy nazvané Grey uživatele Twitteru, aby položili otázky, na které pak v britské kanceláři společnosti Twitter chtěla odpovídat, píše deník The Guardian

Pod hashtagem #AskELJames se však spustila lavina dotazů s jediným cílem - udělat si z autorky "porna pro mamky" legraci. Tweety parodovaly styl jejího psaní, vysmívaly se hloupé zápletce, názvu knih, primitivní práci s jazykem, nepřesvědčivým postavám.

Otázky kritizovaly násilí na ženách a útočily na různé nedostatky knih včetně neporozumění praktikám BDSM, které pár zkouší.

Později si také uživatelé začali dělat legraci ze samotného nápadu této propagace a množství drsných otázek.

Navzdory virtuálnímu výsměchu se trilogie stala bestsellerem a novinka Grey je nejrychleji prodávanou knihou pro dospělé v historii. Spisovatelka se po záplavě nepříjemných dotazů snažila komunikovat s fanoušky a raději psala, jaká je její nejoblíbenější postava, zda raději čte, nebo píše a co má v plánu do budoucna.

Podle Padesáti odstínů šedi, prvního dílo trilogie, byl natočen stejnojmenný film s Dakotou Johnson a Jamiem Dornanem v hlavních rolích. Při rozpočtu 40 milionů dolarů utržil film celosvětově přes 560 milionů a chystá se dvojka – Padesát odstínů temnoty, která do kin dorazí v únoru 2017.

 

Právě se děje

před 58 minutami

Disney bude od zaměstnanců vyžadovat očkování

Walt Disney Company se přidala k firmám, které od svých zaměstnanců začnou vyžadovat očkování proti nemoci covid-19. "Očkování je nejlepší nástroj, kterým můžeme celosvětovou pandemii dostat pod kontrolu a ochránit naše zaměstnance," vysvětlil agentuře AP mluvčí společnosti, jež provozuje zábavní parky, televize, filmová studia i vydavatelství.

Zaměstnancům, kteří dosud očkovaní nejsou, Disney poskytne 60 dnů na to, aby se nařízení přizpůsobili. Po dohodě s odbory rovněž firma oznámila, že očkování bude vyžadovat od všech budoucích pracovníků. Stejně jako Disney hodlají očkování od zaměstnanců vyžadovat firmy Walmart, Google, Facebook, Twitter, Uber, Lyft nebo noviny Washington Post. Podobné opatření, byť zatím ne plošně pro všechny pracovníky, zavádí i videotéka Netflix.

Zdroj: AP
Další zprávy