Odborníci: Susan Boyleová, nezkrášluj se!

ČTK Veronika Šmausová, ČTK
26. 4. 2009 17:11
Lodýn - Susan Boyleová, která se stala přes noc mediální hvězdou a miláčkem britského publika soutěže Britain's Got Talent, mění image z umolousané babičky na elegantní dámu.
Susan Boyle při vystoupení, které dojalo celý svět
Susan Boyle při vystoupení, které dojalo celý svět | Foto: www.mirror.co.uk

Změna vzhledu zatím není nijak dramatická, ale i drobná úprava vzhledu budí na ostrovech rozruch.

Dokonce se ozývají hlasy, že zlepšení a výrazná změna vzhledu by mohla Susan Boyleové snížit diváckou podporu.

Sedmačtyřicetiletá Boyleová se okamžitě stala celebritou díky videu z britské show, umístěném na serveru YouTube. Měla v něm prošedivělé vlnité vlasy, husté obočí a nevzhledné šaty.

A právě rozdíl mezi prostým vzhledem a andělským hlasem získal Boyleové oblibu diváků po celém světě.

Konec ušmudlané star?

V pátek se ale Boyleová objevila na titulní stránce anglického bulvárního deníku The Sun s vlasy čerstvě obarvenými do hněda a nově vytvarovaným obočím.

Nejvýznamnější britský publicista Max Clifford soudí, že změna vzhledu je vážným rizikem, protože může ohrozit neobyčejné pouto mezi Boyleovou a jejími diváky po celém světě.

Kromě nového účesu změnila Boyleová i šatník. Namísto prostých béžových šatů byla nedávno vyfotografována ve stylové černé kožené bundě a značkové šále.

Porotci soutěže rozhodnou 23. května o případném postupu Boyleové do dalšího kola. Pro britské sázkaře je už teď jasnou favoritkou na vítězku celé soutěže.

Video s vystoupením Susan Boyleové dosáhlo na serveru YouTube během několika dní sledovanosti v řádech desítek milionů zobrazení.


 

Právě se děje

před 4 minutami

Brno už prodalo na imaginární zápas lístky za milion korun

Fotbalová Zbrojovka Brno už prodala na imaginární zápas se Slavií na pomoc v boji s novým koronavirem vstupenky v hodnotě milion korun. Momentálně druholigový klub si dal za cíl virtuálně vyprodat někdejší slavný stadion za Lužánkami, kam v říjnu 1996 přišlo na zápas s Pražany 44.120 diváků, což je dosud nejvyšší návštěva v české lize.

Výtěžek z prodeje virtuálních lístků získá brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích na boj s nemocí COVID-19. Do akce se zapojila i Slavia. Podle brněnského klubu fanoušci koupili zatím pět tisíc lístků, které se prodávají za 200 korun.

V Česku si fanoušci mohou kupovat virtuální lístky i na další dva zápasy. Olomouc si připomíná slavné utkání s Realem Madrid a Jablonec pak v neděli imaginárně "odehraje" podještědské derby s Libercem. Výtěžek poputuje rovněž do tamních nemocnic.

Další zprávy