reklama
 
 

Obsluha vyhnala policisty z pobočky Starbucks. Zákazník se kvůli nim necítil bezpečně

10. 7. 2019 17:03
Strážníci policie v arizonském městě Tempe opustili pobočku kavárenského řetězce Starbucks s prázdnou. Personál je totiž vyzval k odchodu dřív, než si stihli objednat. Jeden ze zákazníků obsluze řekl, že se v přítomnosti policistů necítí bezpečně. Výkonná viceprezidentka sítě restaurací už se policii za incident omluvila.

Kavárenský řetězec Starbucks se bude muset veřejně omluvit strážníkům policie v arizonském městě Tempe. Když si totiž šest z nich zašlo do místní pobočky, aby si vychutnali svůj šálek kávy, dočkali se od obsluhy ne zrovna milého přijetí.

Barista policistům stojícím ve frontě řekl, že se jeden ze zákazníků kvůli jejich přítomnosti necítí v bezpečí. "Barista nás požádal, abychom se přesunuli na místo, odkud na nás host nevidí, nebo abychom kavárnu rovnou opustili," citovala vyjádření strážníků americká stanice CNN.

Policisté zvolili druhou možnost, a tak z restaurace odcházeli se zklamáním a bez kávy. "Takové zacházení se strážci veřejného pořádku nám přijde velmi skličující. Přestože s námi barista mluvil zdvořile, jeho požadavek byl urážlivý. Bohužel nám připadá, že takové chování k policistům se v současnosti stává normou," uvedli policisté ve svém prohlášení.

Několik hodin před publikováním tohoto oficiálního vyjádření zveřejnilo policejní oddělení na svém facebookovém a twitterovém účtu předělanou verzi zeleného loga Starbucks. Na obrázku je ruka, která obrací kelímek kavárenského řetězce dnem vzhůru, spolu s nápisem "vylívejte Starbucks". "Někteří z vyhnaných strážníků jsou veteráni, kteří za tuhle zemi bojovali ve válce. Přesto se nedočkali žádného respektu," zmiňuje popisek u obrázku.

Výkonná viceprezidentka společnosti Rossann Williamsová na incident brzy reagovala vlastním prohlášením. "I když měl zákazník s přítomností policistů problém, naši zaměstnanci je měli přivítat s důstojností a nejvyšší úctou. Místo toho dali strážníkům pocítit, že na pobočce nejsou vítaní, což je naprosto nepřijatelné," omluvila se za personál.

Williamsová zároveň ujistila, že firma už začala podnikat kroky, aby se podobná situace už neopakovala. "I my se spoléháme na vaši práci, díky které jsou naše pobočky bezpečným místem. To, co se na jedné z nich stalo, určitě nesmí být u našeho řetězce pravidlem," dodala Williamsová.

autor: Magazín | 10. 7. 2019 17:03

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama