Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Novodobý trend na trhu stavebnictví: “Proč a jak dělat věci, které mají smysl”

komerční článek, IQ KUCHYNĚ s.r.o.
25. 5. 2018 8:22
Přečtěte si, jak proměnit obavy z konkurence v dobře fungující a kvalitní spolupráci, která se odrazí na všem, co děláme.
Foto: IQ KUCHYNĚ s.r.o.

Jde o novodobý trend spolupráce, kdy "nejsem zaměstnaný ve firmě", ale "spolupracuji s těmi, kterým věřím a se kterými mě to baví".

Fér obchod je základním kamenem zdravého trhu

Cílem je dovést spolupracující partnery, ale i klienty (kteří jsou vlastně také takovými partnery) do stavu, kdy jsou spokojeni a tím můžu být spokojený i já. Protože jen tak to může doopravdy fungovat dobře a na dlouho.

Foto: IQ KUCHYNĚ s.r.o.

Vůči trhu i klientům je po všech stránkách výhodnější dělat věci opravdu kvalitně, za více peněz, než jen tak na oko a za pár korun. Kupovat české věci a podporovat české výrobce je důležité pro růst ekonomiky a podpory českých lidí. Je přirozené investovat do toho, co mně osobně dává smysl - ať už mluvíme o práci, času, koníčkách, nebo třeba o nové kuchyni, když ráda vařím.

Potenciál na trhu stavebnictví

Na dnes zatím stále konzervativním trhu stavebnictví je spolupráce s designéry a architekty neorané pole - potenciál, který leží ladem a to je velká škoda. Díky zaměření na spolupráci místo na konkurenci zvládneme mnohem více, lépe, v kratším čase a s lepší náladou. Uvědomujeme si, že přirozená konkurence bude vždy existovat - našim cílem není ji vytlačit (do jisté míry je zdravá a prospěšná a udržuje laťku a motivaci ostatních), ale spíše otočit ve prospěch společnosti.

Foto: IQ KUCHYNĚ s.r.o.

Řešení všeho pod jednou střechou

Spojujeme jen ty, kteří chtějí. IQ design je projekt zastřešující spolupráci - spojujeme designéry s potenciálem a kvalitní zhotovitele. Máme pod sebou perfektní techniky a smluvené experty partnerských firem. Klíčová je transparentnost sebe i partnerů, protože tím se tvoří důvěra a bez té by se to opravdu neobešlo.

Víme, že to bude chtít více času dostat se do povědomí společnosti, vytvořit brand atd., ale má to smysl a bude to nést své ovoce, a proto to tak v IQ kuchyně už teď děláme a mohou tak vznikat projekty jako například tato unikátní kavárna v centru Opavy.

 

Právě se děje

Další zprávy