Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Náhradní plnění je In

komerční článek
29. 9. 2020 13:22
Náhradní plnění je moderní nástroj, jak podpořit pracovní příležitosti pro zdravotně postižené lidi, a navíc ještě významně ušetřit. „Z+M Group nabízí formou náhradního plnění komplexní služby All-In. Jejich využitím ušetříte víc než 30 % nákladů,“ vysvětluje obchodní ředitel Jan Krawczynski.
Foto: komerční článek

Jaké služby a v jakých oborech formou náhradního plnění nabízíte?

Naší nejsilnější stránkou jsou služby v oblasti tiskových a dokumentových řešení. Dnes umíme pokrýt celý životní cyklus dokumentu. Dodáme papír či kancelářské potřeby, pronajmeme a servisně zajistíme tisková zařízení. Vytištěné dokumenty, např. faktury, jsme schopni následně digitalizovat a vytěžit v našem digitalizačním centru, informace z dokumentu zapsat do DSM sytému a poté ERP systému. Samotný dokument pak archivovat nebo skartovat. Stejně tak můžeme v režimu náhradního plnění dodat IT infrastrukturu a hardware/software nebo zajistit kompletní dotační management nejen na jejich pořízení.

Foto: komerční článek

V čem je vaše služba na aktuálním trhu unikátní?

Jak v širokém spektru poskytovaných služeb, které jsem zmínil, tak v jejich komplexnosti. Například v tiskových řešeních nejsme závislí na jednom výrobci tiskového zařízení, a můžeme si tak hrát s optimálním mixem, který zákazníkovi přinese maximalizaci úspory. Vedle širokého spektra služeb, jejich komplexnosti a naší nezávislosti je nespornou výhodou určitě naše flexibilita a schopnost najít se zákazníkem opravdu individuální řešení, které mu bude přesně vyhovovat.

Foto: komerční článek

Jak takový individuální přístup probíhá? 

Naše komplexní služba začíná vstupní analýzou stávajícího stavu. Např. v oblasti tiskového řešení navrhneme na základě auditu tiskového prostředí ideální řešení k dosažení maximální úspory nákladů na tisk a provoz tiskových zařízení. V dokumentových řešeních se zase zabýváme např. vstupem dokumentu do firmy, následnou prací s ním a možnými úsporami v jeho zpracování. 

Foto: komerční článek

Kolik klient díky spolupráci s vámi ušetří?

Zpravidla dosahujeme úspory 30 % v přímých a nepřímých nákladech. Při nákupu služeb v režimu náhradního plnění navíc firma, která nezaměstnává povinný podíl zdravotně postižených pracovníků, nemusí zaplatit odvod do státního rozpočtu. Podíl určuje zákon o zaměstnanosti a týká se všech společnosti s více než 25 zaměstnanci. Pokud je tedy naše služba v režimu náhradního plnění, je úspora samozřejmě ještě vyšší.

 

Právě se děje

Další zprávy