reklama
 
 

Diskuse k článku:

Také muže zneužívá reklama jako sexuální objekty, tvrdí studie. Jde o "hunkvertising" Také muže zneužívá reklama jako sexuální objekty, tvrdí studie. Jde o "hunkvertising" Ponižující trend, který dělá z modelek v reklamních spotech pouhé sexuální objekty, se nyní nově týká i mužů. Potvrdila to nedávno britská studie, která upozorňuje na dopady prezentace mužů ve formě dokonalých vysportovaných těl. "V posledních letech výrazně vzrostl trend užívání atletických mužských modelů a celebrit v reklamě. Dnes jsou muži v reklamních kampaních jen sexuálními objekty, stejně jako ženy," říká analytik Jack Duckett.

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen korektně a slušně vedené debatě. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. V opačném případě se vystavujete riziku, že příspěvek administrátor odstraní z diskuse na Aktuálně.cz. Při opakovaném porušení kodexu Vám administrátor může zablokovat možnost přispívat do diskusí na Aktuálně.cz. Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů. Redakce Aktuálně.cz.

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama