Ženy si nakupují spodní prádlo kvůli sobě. Názor mužů je už díky Instagramu nezajímá

ČTK/Corriere della Sera
16. 1. 2017 9:22
Pokud jde o spodní prádlo, ve skutečnosti ženy dávají přednost osobnímu vkusu a pohodlí. Přesto o Vánocích mnohé dostaly od manžela nebo partnera svůdné spodní prádélko.
Pokud muži chtějí dál obdarovávat ženy sexy podprsenkami, kalhotkami, musejí doufat, že se to bude jejich milované líbit.
Pokud muži chtějí dál obdarovávat ženy sexy podprsenkami, kalhotkami, musejí doufat, že se to bude jejich milované líbit. | Foto: Thinkstock

Nejdůležitější je líbit se ve spodním prádle sama sobě, v tom je ta největší radost, ukazují průzkumy. "Intimní ošacení, zejména je-li sexy, není snadné obléknout si a nosit bez rozpaků," říká Marshal Cohen z americké společnosti pro výzkum trhu NPD Group.

Firma zkoumala, jak si Američanky vybírají spodní prádlo. Sedm žen z deseti si je kupuje pouze podle vlastního vkusu. Stejně jako u prêt-à-porter dnešní žena kupuje pouze to, co se jí samé líbí a v čem se cítí pohodlně.

Pryč jsou časy, kdy se manžel nebo přítel plnohodnotně účastnil ženských nákupů. Dnes je žena při nakupování zcela samostatná a nevyžaduje od nikoho rady, tím méně pak od mužů. Pomocnou ruku jim podaly sociální sítě. Například na Instagramu se objevují fotografie žen, které nemají strach ukazovat se ve spodním prádle a být hodnoceny od neznámých lidí.

Muži ale stále zbožňují, když mohou manželce či partnerce dát spodní prádélko darem. Ukazuje se to zejména o Vánocích, kdy tržby u spodního prádla prudce rostou. "Daruji ti to a přeji si, abys to nosila," takové je poselství mužů, poznamenává italský deník Corriere della Sera.

Muži však musejí počítat s novým ženským duchem. A jestliže chtějí dál obdarovávat ženy sexy podprsenkami, kalhotkami a nočními košilkami, musejí doufat, že se to bude jejich milované líbit. Ať už jde o jemný materiál, či samozřejmě o velkost a tvar. Bystrému ženskému oku nic neujde.

 

Právě se děje

Další zprávy