reklama
 
 

Vyčurejte se na reklamu, dáme vám slevu na dětskou postýlku, vybízí Ikea

11. 1. 2018
Foto: Shutterstock
Reklamní leták skrývá těhotenský test. V případě, že je pozitivní, na reklamě se objeví kód k získání slevy na novou postýlku.

Švédský nábytkářský řetězec Ikea přišel s nevšední interaktivní reklamou v časopise. Nabádá těhotné ženy, aby se na ni "vyčuraly" a získaly tak slevu na dětskou postýlku, pokud ukrytý testovací povrch graviditu potvrdí.

"Vyčurání na tuto reklamu může změnit váš život," hlásá nevšední reklamní počin, za nímž stojí švédská agentura Åkestam Holst. Speciálně vyrobený povrch je vlastně jakýmsi testovacím proužkem na těhotenství. V případě, že je test pozitivní, na reklamě se objeví kód k získání slevy na novou postýlku.

Jak celá věc funguje? Leták je napuštěn látkou, která reaguje na hladinu těhotenského hormonu hCG (lidský choriový gonadotropin) v moči. Takže když gravidní žena kápne vzorek své moči na příslušné místo reklamy s dětskou postýlkou, začne se jí zde objevovat místo známého těhotenského proužku zvýhodněná cena postýlky a slevový kód.

"Jsme tam, kde probíhá život, v každé jeho fázi," píše Ikea ve svém tweetu k reklamě.

V Česku i jinde ve světě si ale budou muset ženy a dívky na takovéto slevy počkat. Uvedená reklama je totiž zatím dostupná jen ve švédském časopise pro ženy Amelia.

autoři: Magazín, ČTK | 11. 1. 2018

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama
    reklama