Erotické linky se staly kontroverzním tématem. Podobný formát se totiž dříve v televizi neobjevoval. Někteří lidé reklamy kritizovali, protože podle nich mohly narušovat morálku. Problematické bylo také to, že se spoty v televizi objevovaly brzy ráno, kdy ji mohly sledovat i malé děti.
Laškování po telefonu samozřejmě nebylo nejlevnější. Platilo se 38 korun za minutu, což by dnes po započtení inflace odpovídalo asi 60 korunám. Na erotické linky často volali zvídaví teenageři nebo dokonce děti, jejichž rodiče se pak při účtu za telefon nestačili divit. "Jednou jsem tam asi v sedmi letech zavolal. Ozvalo se: ‚Tak co bude, kocoure?‘ A já zavěsil. Přece nebudu ruinovat rodiče," zavzpomínal jeden z uživatelů Facebooku.
Většina reklam propagovala erotické linky se ženami. "Vytoč 0609 11 27 30 a poznej, jaké to je, když žena miluje ženu" nebo "Jsme tu tři, hmm. Zavolej mi. Tři jedničky a tři nuly", hlásaly spoty. Pár reklam ukazovalo i muže. Tato videa ale působila značně střídměji.
S nástupem internetu popularita erotických linek postupně vymizela. Lidé na ně dnes už jen vzpomínají na sociálních sítích. "Já volal jednou od babičky a kupodivu následovala jenom celkem rozumná domluva, ale vzrůšo to bylo," uvedl jeden komentující na Twitteru.