reklama
 
 

Barbie s puškou chce probudit v ženách hrdost a vlastenectví

7. 8. 2014 12:00
Američanka se nechává fotit a natáčet se zbraněmi a bojuje proti vymývání mozku celebritami.

Tampa (Florida) – Dvaatřicetiletá Michelle Rovinsky je štíhlá blondýna, která se už od dětství věnuje ne zrovna dívčímu koníčku. Její vášní jsou zbraně všeho druhu. "Sice vypadám jako panenka Barbie, ale to je pouze jedna ze zbraní v mém arzenálu. Jsem nadšenec do střelných zbraní a sebeobrany," píše Michelle na Facebooku, kde si nechává říkat Bunny Hunter.

Ve své sbírce zbraní má od běžných nožů, mačet a samurajských mečů i pistole a revolvery. Kromě toho prošla výcvikem přežití v divočině a tyto zkušenosti pravidelně sdílí i se svými fanoušky na sociálních sítích. Na YouTube kanálu jich má skoro 11 tisíc, na Facebooku čtyřikrát více.

Rodiče jsou na Bunny velmi hrdí

"Jsem bohabojná vlastenka a venkovská dívka, která se snaží obnovit tuto kdysi hrdou zemi z dob našich otců zakladatelů," vysvětluje. Jejím hlavním cílem je ovlivnit další ženy a probudit v nich hrdost a vlastenectví. Bunny Hunter je totiž přesvědčená, že současným dívkám vymývají mozek americké celebrity. Za příklad uvádí lascivní chování Kim Kardashian nebo zpěvačky Miley Cyrus

"V naší rodině je opravdu důležité, aby děti byly připravené na život a dokázaly se bránit, když by se ocitly v nebezpečí," řekl The Telegraph její jednasedmdesátiletý otec Tony, který předával dceři své zkušenosti ze služby v armádě. "Jsem na ni moc pyšný," dodal.

Bunny Hunter bere svoji misi smrtelně vážně, fanoušci ji však vnímají jako pozoruhodnou kuriozitu a místo odvážných názorů obdivují především její vzhled a pózy se zbraněmi. Právě arzenál, kterým se veřejně chlubí na Facebooku, je trnem v oku odpůrcům zbraní. "Opravdu nevěřím v právní předpisy na zbraně. Zbraň je jen nástroj. Je to jako zakázat vidličky v boji proti obezitě," vzkazuje Bunny.

autor: jaz | 7. 8. 2014 12:00

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama