reklama
 
 

Australské KFC čelí posměchům kvůli nevydařené dvojsmyslné kampani. Lidé ji označují za sexistickou

17. 4. 2016 7:00
Řetězec rychlého občerstvení vypustil v pátek novou kampaň, která měla zákazníky upozornit na novou nabídku. Ta se ve fast foodech po celé Austrálii objeví začátkem příštího týdne. Reklama na Twitteru se ale nevydařila podle představ a lidé na sociální síti byli jejím vyzněním poněkud pohoršeni. Část z nich si z kampaně, která má sexuální podtext, začali dělat legraci. Řetězec KFC se za svůj tweet omluvil a odkaz po dvou hodinách na webu stáhl.

Australská pobočka fast foodu KFC odstartovala v pátek kampaň lákající zákazníky na nové menu. Dvojice sedící na gauči, kdy žena s lačným výrazem hledí a sahá muži do rozkroku, a ono místo je pro ponechání představivosti záměrně rozostřeno, pobouřil stovky lidí na sociálních sítích. Nevhodné reklamě s dvojím významem se věnují také zahraniční média, informoval o tom například australský Daily Mail.

"Pozor: #NSFW. Něco horkého a pálivého přichází...," bylo napsáno u fotografie, kdy zkratka NSFW (Not Safe For Work) odkazuje na obsah, který rozhodně není vhodný a bezpečný pro prohlížení, zvláště pro děti a mladistvé.

Tweet si od svého zveřejnění začal žít vlastním životem a během hodiny ho sdílelo na 1300 lidí. Vysloužil si také záplavu komentářů, které se nad fotografií pohoršují a obviňují KFC ze sexismu. "Opravdu KFC? Jaké tajné přísady z bylin a koření byly v tom, co váš tým na sociální média kouřil?" ptá se jeden z uživatelů sociální sítě. "V KFC nyní dostanete ruční práci s použitím omastku místo lubrikantu," posmívá se další komentující, který se svezl na vlně dvojsmyslu.

Kampaň, která měla přilákat strávníky, se tak minula účinkem a stála se možná nejkratší mediální kampaní vůbec. Po dvou hodinách na síti se totiž KFC rozhodlo odkaz stáhnout. "Velmi se omlouváme za dřívější tweet. Nikoho jsme nechtěli urazit a odstranili jsme ho, když jsme si uvědomili, že jsme udělali chybu v úsudku," stojí nyní na Twitteru známého fast foodu.

"Byl to originální tweet k ohlášení nových pikantních kuřecích produktů od KFC na další týden. Naším úmyslem nebylo urazit, a proto jsme obrázek odstranili," zní vyjádření, které rozeslal řetězec médiím. Zákazníci ovšem kampaň takto vůbec nepochopili. Po sociálních sítích se tak kromě varování, aby lidé, kteří na podobných místech cítí pálení a horkost okamžitě zašli k lékaři, šíří i vtipné koláže.

autor: jaz | 17. 4. 2016 7:00

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama