Soubor deseti Rösslerových fotografií z let 1923 až 1930 se na aukci prodal za 18 750 dolarů (zhruba 347 tisíc korun). Odhadovaná cena byla v rozmězí pěti až sedmi tisíc dolarů. Sudkova fotografie cibulí, která vznikla v období 1950 až 1954, pak vynesla 8750 dolarů (asi 162 tisíc korun).
Sudek měl v aukci ještě dvě položky. První byla fotografie Svatovítské katedrály z období 1924 až 1928 s odhadovanou cenou osm až dvanáct tisíc dolarů. Snímek ale nakonec kupce nenašel. Naopak Sudkova fotografie ze 30. let, na níž jsou vidět chodidla a pruh světla s odhadovanou cenou kolem čtyř tisíc dolarů se vydražila za neuvěřitelných 17 500 dolarů (zhruba 324 tisíc korun).
V New Yorku se dražily i dva snímky Jana Saudka. Snímek Život z roku 1966 se prodal za 4375 dolarů, když odhad činil 1500 až 2000 dolarů. Fotografie Jakub z roku 1989 odhadovaná na dva až tři tisíce dolarů se pak vydražila za 3750 dolarů (asi 70 tisíc korun). Dva snímky na aukci pak měl i solitérní autor Miroslav Tichý, který loni zemřel. Prodala se jedna jeho typická momentka neznámé ženy na koupališti, a to za 3250 dolarů. Odhad představoval 3000 až 5000 dolarů.
Nejvíce táhnou Drtikol a Funke
Fotografie českých autorů se v zahraničí obecně prodávají dráže než doma. Například Sudkovy fotografie se v cizině loni prodaly za celkem 82 tisíc eur (podle současného kurzu přes dva miliony korun). V Česku se loni fotografie Lesní partie téhož autora prodala za 68 tisíc korun.
Velmi draze se v zahraničí z českých fotografů prodávají díla klasika Františka Drtikola. Snímek Sněžná vlna byl před pěti lety v New Yorku vydražen za 312 tisíc dolarů, v přepočtu tehdy za 6,5 milionu korun. Společně s Drtikolem patří i Jaromír Funke mezi světově nejproslulejší české fotografy. Funke na české fotografické scéně zahájil první vlnu avantgardní fotografie u nás.
Jarní aukce fotografií v newyorské pobočce síně Christie's nabídla výběr z děl 19. a 20. století. Ocitla se v ní díla proslulého fotografa Paříže Eugèna Atgeta z konce 19. a začátku 20. století či amerických fotografů Anselma Adamse a Roberta Franka. Jeho snímek tramvaje z New Orleansu z roku 1955 zobrazující tehdejší rasovou segregaci se prodal za 434 500 dolarů.