Obálku zdobí fotografie skladatelova kalamáře a historického psacího náčiní, kterým zaznamenával noty.
"Většinu repertoáru jsem nacvičil až během letošního jara přímo pro účely nahrávání. Nejtěžší byl časový pres, protože vzhledem k termínovým možnostem sálu a týmu bylo nutné nahrát pět hodin hudby během pouhých tří měsíců," popisuje klavírista.
Dodává, že za nejhezčí označuje objevování "některých takřka neznámých hudebních drahokamů v nepřeberné šíři Dvořákova klavírního díla" či možnost "nového pohledu na ty známější kusy".
Podle vydavatelství Dvořákova díla pro sólový klavír představují neprobádaný terén i pro mnohé interprety a muzikology. Projekt podpořila Akademie klasické hudby, jež pořádá Dvořákovu Prahu, či nadace jejího mecenáše Karel Komárek Family Foundation. Kahánek byl kurátorem první komorní řady akce a je členem rady akademiků.
Kahánkova nahrávka Dvořákova Klavírního koncertu s Bamberskými symfoniky a Jakubem Hrůšou předloni slavila úspěch mimo jiné na cenách BBC Music Magazine Awards.
Dvaačtyřicetiletý Kahánek je vítězem Mezinárodní hudební soutěže Pražské jaro 2004. Za sebou má mnoho úspěšných vystoupení, mimo jiné v londýnské Wigmore Hall s Pavel Haas Quartetem nebo Berlínskou filharmonií pod vedením Simona Rattla.
V Česku pravidelně účinkuje na festivalech Pražské jaro, Smetanova Litomyšl či Dvořákova Praha. V roce 2019 se představil na několika koncertech České filharmonie pod vedením jejího šéfdirigenta Semjona Byčkova.