Načančanou podívanou a sladké melodie střihnuté diskotékovými hity bychom v romantickém muzikálu Michala Davida čekali, přeplácanost nutná nebyla. Všeho je tu moc, od zbytečně bující scény právě po diskotéková světla.
A hlavně špatných výkonů. Podobně jako v nedávno uvedeném Jacku Rozparovači, i tady se prolínají časové roviny. Příběhem provází Dáma M.M - právě ona prý ztvárnila filmovou Angeliku a ve svých vzpomínkách odkrývá její příběh.
Hraje ji Nelly Danko, z reproduktoru zní hlas Libuše Švormové. Nápad je to zajímavý, ale použitý tolikrát, že se brzy vyčerpá sám sebou.
Stejně tak se původně neotřelá a zajímavá scéna z dílny Simona Cabana v průběhu bezmála tříhodinového večera tolikrát a zbytečně mění, že diváka zalije pocit nevkusné přeplácanosti.
Největší slabinou jsou ale do očí bijící rozdíly mezi jednotlivými interprety. Dobré výkony v menších rolí paradoxně převýšily nepříliš jisté výkony hlavních postav.
Pozoruhodní byli doprovodní tanečníci z company a pokud už někdo hlavní představitele s noblesou strčil do kapsy, byli to Bohuš Matuš v roli Nicolase a Tomáš Trapl jako Desgréz. Oba odhadli svoje možnosti a využili jich na sto procent; možná by si zasloužili role daleko větší.
Dobrý výkon podává ještě Petra Janů v roli Contoire, příjemným překvapením byl i finalista SuperStar Tomáš Savka. Od doby, kdy začínal v muzikálu Miss Saigon, nabyl sebevědomí, zkušeností i jistoty.
Naopak velký boj s nejistotou v sobě očividně svádí Monika Absolonová v titulní roli. Labilní výkon lavíruje mezi standardem a hlubokým podprůměrem.
Tam zůstává i další klíčová postava - Joffrey alias Josef Vojtek. Dlouhovlasému rockerovi nasládnost zamilovaných songů nesluší a v jeho podání vyznívají spíše trapně. Když vezme kord a chová se jako muž, je to o hodně lepší.
Podobně tristně vyznívají třeskutě komické výstupy mezi přestavbou jednotlivých scén, kdy před publikem šaškují dva čecháčkovští podvodníci. Jejich humor víc než cokoliv jiného připomíná novácké estrády. To ovšem může být při předpokládáném náletu venkovských diváků i plus.
Estrádní tatjrdlíkování nedokáže překročit ani Vilém Čok v roli krále Ludvíka XIV. a spíš do cirkusu by se hodil výkon, který předvádí Ali Amiri. Snad je lepším lékařem než zpěvákem a hercem.
Beze zbytku platí, že méně by bylo více. Méně okázalé formy a větší soustředění se na výkony by možná tento muzikál zachránily.