reklama
 
 

Dojmy z nových Avengers: Vizuální slast, které chybí mozek

24. 4. 2015 9:25
Zahraniční filmoví kritici chválí vizuální stránku Avengers: Age of Ultron, ale upozorňují na nedostatečnou propracovanost děje.

Praha - "Po vizuální stránce mimořádné, vtipné a zábavné, ale bez příběhu." Tak lze shrnout dojmy zahraničních recenzentů po zhlédnutí nového komiksového spektáklu Avengers: Age of Ultron. Premiéra filmu proběhla minulý týden v Hollywoodu, čeští diváci se dočkají 30. dubna. Filmové studio očekává od pokračování Avengers rekordní tržby.

Kritici na superhrdinském velkofilmu oceňují strhující vizuální styl, pokračování svému tři roky starému předchůdci ostudu rozhodně nedělá. Na serveru Rotten Tomatoes zatím dílo režiséra Josse Whedona dosáhlo souhrnného hodnocení 82 procent.

Britský deník The Daily Telegraph chválí především herecké výkony. "Na první pohled na vás působí mnoho vlivů. Ve filmu je všeho hodně, ale nevyzní to nijak přeplácaně. Ve skutečnosti jde hlavně o dokonalou souhru mezi hlavními postavami děje," napsal Robbie Collin.

Vizuální přeplněnost a přebytek diváckých podnětů ale kritizuje recenzent Sydney Morning Herald, který zároveň pochybuje, že se pokračování Avengers stane kasovním trhákem jako v případě tři roky starého filmu. Ten za první dva týdny vydělal 400 milionů dolarů.

Zábava plná vizuálních efektů. Kam zmizel příběh?

Kvalita vizuálních efektů a ironický humor zaujaly i kritičku australského filmového serveru Urban Cinefile, které vadí logické chyby ve scénáři a postrádá ve filmu soudržnou dějovou linku.

Podívejte se na první trailer filmu Avengers: Age of Ultron

Odlišný názor na komiksový "blockbuster" nabízí americký týdeník The Variety. "Na mocná ramena hrdinů Avengers byla tentokrát položena budoucnost východní Evropy. Super velká mýdlová opera plná katastrofických scén stojí až překvapivě pevně na nohou," neskrýval nadšení recenzent, který vyzdvihl zejména emocionální stránku filmu. S hrdiny není problém se ztotožnit a nabízejí opravdu širokou škálu emocí.

Snímek amerického režiséra Josse Whedona opět spojil dohromady tým ikonických postav - Iron Mana, Hulka, Thora, Kapitána Ameriku nebo Black Widow (Černou vdovu). Ti mají i tentokrát za úkol bojovat proti zlu v podobě Ultrona a odvrátit světovou katastrofu. Film je adaptací původní komiksové předlohy autorů Stana Lee a Jacka Kirbyho z roku 1963.

Upoutávky na filmové trháky jsou prostě reklama, lhaní se od nich předpokládá, říká Petr Cifka ze serveru Moviezone. V Hollywoodu jdou do propagace miliony, v Česku to ale podle něj ani není potřeba. | Video: Martin Veselovský |  15:00

autor: pej | 24. 4. 2015 9:25

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama