reklama
 
 

Ukradený Batmobil nalezen, je na palubě Millenium Falcon

23. 9. 2014 7:32
Série vtipných výměn mezi štáby filmů Star Wars: Epizoda VII a Superman v. Batman nemají konce. Aktuálně se J. J. Abrams předvedl s pohledem na loď Millenium Falcon obohacenou o "komiksový" detail.

Praha - Povědomá melodie, která fanoušky Hvězdných válek doprovází už od prvního natočeného filmu, se postupně mění v dravou hudební variaci Hanse Zimmera z filmu Temný rytíř. J. J. Abrams neváhal znovu přijmout výzvu Zacka Snydera a postarat se o zábavu.

Jeho tým uveřejnil video zachycující pohled na obdivuhodný model vesmírné lodi Millenium Falcon v životní velikosti, ale pak změní tón, aby na spodku plavidla odhalilo skrytou miniaturu Batmobilu z Nolanovy trilogie.

Víkendový výjev je dalším kolem pokračování špičkování mezi Zackem Snyderem, který připravuje komiksový crossover Batman v Superman: Dawn of Justice, a J. J. Abramsem, který vytváří pokračování filmové série Star Wars.

Vše přitom začal Snyder, když koncem července pustil přes svůj twitterový účet dvě fotografie - na jedné je představitel Supermana Henry Cavill jako temný Jedi, ne-li přímo Sith s rudým světelným mečem, na druhé pózovala miniaturní figurka Batmana s R2D2.

Vzájemné špásování se stalo dobrým prostředkem komunikace s fanoušky a marketingově ani jedné ze stran chystaných blockbusterů neuškodí. Ještě nedávno poslední akci uspořádali kolem Batmobilu, který byl s velkou slávou odhalen, aby se zjevila zvláštní zpráva, že byla motorizovaná rekvizita ukradena z placu.

Záhy se vše vyřešilo, když policie "zatýkala" Strormtroopera, imperiálního vojáka ze staré trilogie Star Wars. J. J. Abrams aktuální reakcí ukázal, kam se skutečně Batmanovo vozidlo podělo. Byť zamrzí, že dokonalosti vtipu brání odkaz k předchozí batmanovské trilogii, kterou natáčel Christopher Nolan. Ben Affleck jako nový Batman bude používat zcela jiný model.

Star Wars: Epizoda VII půjde do kin po celém světě v prosinci 2015, na souboj Batmana se Supermanem si diváci počkají do března 2016. To znamená ještě více než rok, během nějž se můžeme dočkat dalších podobných triků na upoutání pozornosti. Filmová kampaň se sociálními sítěmi nabírá novou podobu, která vznik díla ještě více přibližuje fanouškům svého univerza.

autor: Kultura | 23. 9. 2014 7:32

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama