Diskuse k článku: Soderberghův film s Oldmanem a Banderasem ničí iluzi o spravedlivém zdanění bohatých

Soderberghův film s Oldmanem a Banderasem ničí iluzi o spravedlivém zdanění bohatých Autor Dannyho parťáků s Garym Oldmanem, Antoniem Banderasem a Meryl Streepovou natočil film o kauze panamských dokumentů.

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen korektně a slušně vedené debatě. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. V opačném případě se vystavujete riziku, že příspěvek administrátor odstraní z diskuse na Aktuálně.cz. Při opakovaném porušení kodexu Vám administrátor může zablokovat možnost přispívat do diskusí na Aktuálně.cz. Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů. Redakce Aktuálně.cz.

před 20 minutami

Vojtěch Filip může po infarktu opustit nemocnici, lékaři mu povolili domácí péči

Předseda komunistů Vojtěch Filip po dvou dnech hospitalizace kvůli infarktu může opustit nemocnici. Lékaři Všeobecné fakultní nemocnice (VFN) na pražském Karlově náměstí povolili jeho propuštění.

Lékaři Filipův infarkt zachytili v časném stadiu. Ve středu uvedli, že to dává pacientovi naději na časné propuštění do domácí péče.

Do nemocnice, kam poslala pětašedesátiletého politika praktická lékařka, byl Filip přijat ve středu před polednem s bolestí na hrudi. Na jeho případu je podle přednosty 2. interní kliniky VFN Aleše Linharta patrné, že v Česku funguje dobře propracovaný systém péče o nemocné s akutním infarktem. "Důležité bylo, že příjezd do kardiocentra neoddaloval a díky tomu je možné očekávat příznivý průběh," uvedl ve středu lékař.