Tragédie v Nepálu změní propagaci katastrofických filmů

mad
1. 5. 2015 9:10
Studio Warner Brothers mění reklamní kampaň ke katastrofickému snímku San Andreas, v němž postavy čelí následkům devastujícího zemětřesení.
Trailer k filmu San Andreas

Praha – Týden staré zemětřesení v Nepálu o síle 7,9 Richterovy škály má za následek přes šest tisíc obětí a statisíce lidí bez domova. Nejvíce bylo zasaženo hlavní město Káthmándú, kde žije okolo 1,5 milionu obyvatel.

Americký katastrofický film San Andreas (premiéra v květnu) vypráví o následcích ničivého zemětřesení v Kalifornii, které zabije desetitisíce lidí. Studio Warner Bros kvůli událostem v Nepálu zareagovalo změnou marketingové kampaně, píše deník The Guardian.

Zástupce studia Paul McGuire prohlásil, že chtějí zajistit, aby reklama k filmu brala v potaz lidi zasažené tragédií a nebyla vůči nim necitlivá.

Jake Gyllenhall jako vůdce výpravy
Jake Gyllenhall jako vůdce výpravy | Foto: Universal Pictures

V budoucích propagačních materiálech tak přibudou informace, jak obětem zemětřesení v Nepálu pomoci a jak se připravit na přírodní katastrofu. Film režiséra Brada Peytona, v němž hlavní role ztvárnili Dwayne Johnson a Carla Gugino, dorazí do českých kin 28. května.

Nejedná se však o jediný film, který bude prostřednictvím marketingu reagovat na aktuální dění. Snímek Everest studia Universal Pictures, který je založený na skutečných událostech, vypráví osudy expedice na Mount Everest v roce 1996, kterou zasáhla ničivá bouře.

Vzhledem k tomu, že zemětřesení v Nepálu na hoře spustilo lavinu, která pohřbila až 22 horolezců, chystá studio také upravit marketingovou kampaň k filmu.

Snímek v režii Baltasara Kormákura, v němž hrají Jake Gyllenhaal, Keira Knightley nebo Josh Brolin, dorazí do českých kin 18. září.

 

Právě se děje

Další zprávy