Fila: Uvázli v nejhorším snu. Přišli o dítě, jejich zotavování se změnilo v horor

2. 7. 2019 16:44
Za horor v čisté podobě označuje kritik Kamil Fila snímek nazvaný Koko-di koko-da, který natočil dánský režisér Johannes Nyholm a nyní ho promítá Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary. Název filmu vychází z dětské říkanky. Vypráví o rodičích, kteří se v přírodě chtěli vyrovnat s traumatem ze ztráty potomka, avšak jejich výlet se změní v noční můru. Snímek Koko-di koko-da bude ve Varech uveden ještě ve čtvrtek 4. července v 16 hodin v Kinosálu Národní dům.
Kamil Fila recenzuje hororový film Koko-di koko-da. | Video: Aktuálně.cz

před 13 minutami

Bouře Humberto v Atlantiku zesílila na hurikán prvního stupně

V příštích 48 hodinách by měla bouře dále posilovat, uvedlo americké Národní středisko pro hurikány (NHC). Nyní se hurikán nachází asi 1260 kilometrů západně od Bermud a doprovází ho vítr o rychlosti 120 kilometrů za hodinu, napsala agentura Reuters. Pohybuje se severovýchodním směrem rychlostí pět kilometrů za hodinu.

Americký úřad v souvislosti s bouří vydal varování před takzvanými zpětnými mořskými proudy, které jsou velkým rizikem pro plavce a které může hurikán přinést do oblasti severozápadních Baham i na jihovýchodní americké pobřeží od Floridy po Severní Karolínu.

před 45 minutami

Vláda bude za přítomnosti Zemana schvalovat rozpočet, počítá se schodkem 40 miliard

Ministři v pondělí odpoledne za přítomnosti prezidenta Miloše Zemana projednají návrh rozpočtu na příští rok. Plán hospodaření státu v roce 2020 počítá se schodkem 40 miliard korun. Jeho hlavními prioritami jsou podle vládní koalice ANO a ČSSD zvýšení důchodů, platů učitelů, rodičovského příspěvku, výdajů na výzkum a vývoj nebo podpora sportu a vyšší investiční výdaje. V pátek se koalice dohodla na růstu mezd ve veřejné sféře, růst o 1500 korun v tarifech a zrušení nejnižší tarifní tabulky by ještě dopoledne měli zástupci vlády projednat ve Strakově akademii s odbory a zaměstnanci.