Fila: Sex ve městě je zpátky. Jde s dobou a je trapný i divný

Kamil Fila Jakub Zuzánek Kamil Fila, Jakub Zuzánek
11. 12. 2021 7:37
Hrdinky slavného seriálu Sex ve městě si v pokračování nazvaném A jak to bylo dál... uvědomují svůj věk i sociální status. Snaží se "jít s dobou", tvrdí ve videorecenzi kritik Kamil Fila. Podle něj návrat hvězd 90. let minulého století působí trapně a divně. Divákovi je tvůrců líto, seriál by se mohl jmenovat Gender ve městě, dodává Fila. První dvě epizody lze vidět na českém HBO.
Kamil Fila recenzuje seriál A jak to bylo dál..., pokračování Sexu ve městě. | Video: Kamil Fila, Jakub Zuzánek

Aktualizováno před 3 hodinami

V širší nominaci Lotyšů na ZOH jsou čtyři hráči z extraligy

Čtyři hráči z české extraligy jsou v širší, jednatřicetičlenné nominaci hokejistů Lotyšska na únorové olympijské hry v Pekingu. Do výběru kouče Harijse Vitolinše, z kterého vypadne při uzavřením kádru ještě šest hráčů, se dostal obránci Uvis Janis Balinskis z Litvínova, Roberts Mamčics ze Zlína a útočníci Martinš Dzierkals z Plzně a Roberts Bukarts z Vítkovic.

Hokejisté Ruska mají v sedmatřicetičlenné nominaci sedm majitelů zlatých medailí z Pchjongčchangu. Šanci zopakovat triumf mohou mít v týmu kouče Alexeje Žamnova obránci Vjačeslav Vojnov z Dynama Moskva, Jegor Jakovlev z Magnitogorsku a Nikita Něstěrov s útočníky Sergejem Andronovem a Michailem Grigorenkem z CSKA Moskva a dalšími forvardy Nikitou Gusevem z Petrohradu a Vadimem Šipačovem, Vojnovovým klubovým spoluhráčem.

Ukrajinský soud odročil na středu jednání o uvalení vazby na exprezidenta Porošenka, kterému ve vlasti hrozí zatčení kvůli podezření z vlastizrady