reklama
 
 

Doba ledová v amerických kinech sesadila Spider-Mana

16. 7. 2012 16:01
Čtvrtá Doba ledová v amerických kinech poráží Spider-Mana

Los Angeles - Čtvrté pokračování anmované Doby ledové se o víkendu stalo nejnavštěvovanějším filmem v amerických a kanadských kinech. Doba ledová 4: Země v pohybu sesadila z prvního místa novou Spider-Mana.

Doba ledová překonala očekávání a utržila během víkendu 46 milionů dolarů (956 milionů korun). Minulý film  série, Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů, měl při premiérovém víkendu v roce 2009 tržby "jen" 42 milionů. Nejlepší premiéru měla ale v roce 2006 Doba ledová 2: Obleva s 68 miliony dolarů. Série zatím po celém světě utržila na 1,9 miliardy dolarů.

The Amazing Spider-Man s Andrewem Garfieldem v hlavní roli je na druhém místě. Jeho víkendové tržby činily 35 milionů dolarů a po skoro dvou týdnech v severoamerických kinech utržil 201 milionů a s tržbami v zahraničí celkem 521 milionů dolarů a stal se jedním z finančně nejúspěšnějších filmů sezony.

Na třetím místě je s 22,1 milionu dolarů překvapení letní sezony, poněkud vulgární komedie Méďa o oživlém plyšovém medvědovi s Markem Wahlbergem. Od uvedení do kin na konci června za něj diváci na vstupném zaplatili už 159 milionů dolarů.

Na čtvrtém příčce se s více než deseti miliony (10,6) udržel další animovaný snímek - Rebelka, který vypráví o vzpurné skotské princezně. Za měsíc má Rebelka v Severní Americe tržby už ve výši 196 milionů dolarů.

Další překvapení sezony je snímek o striptérech s názvem Bez kalhot. Po víkendu je na pátém místě tržby díky tržbám (devět milionů dolarů). Za tři týdny od uvedení do kin vydělal film Stevena Soderbergha už 96 milionů. Odsunul na šesté místo drama o mexických drogových kartelech od Olivera Stonea Divoši s 8,7 milionu dolarů (31,5 milionu za dva týdny v kinech).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na co půjdete do kina?

autoři: Kultura, ČTK | 16. 7. 2012 16:01

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama