Už první skladba Kima Dotcoma se v internetovém éteru stala hitem a na Youtube má Megaupload Mega Song, oslavující nejslavnější server pro sdílení dat, přes 13 milionů zhlédnutí. S měsíčním odstupem to vypadá, že Kim na svůj úspěch naváže, a vydá plnohodnotné album.
„Pracuji se zakladatelem Megauploadu na chystaném albu," sdělil serveru MTV Hive Joseph Besson - viceprezident produkční společnosti Beets & Produce. Ta se podílela už na hitu Megaupload Mega Song, k němuž přispěla i jména jako Kanye West, Chris Brown and Alicia Keys.
Sám Besson se však na dané skladbě, nahrané částečně na Novém Zélandu, částečně v Honk Kongu, přímo nepodílel a nyní projekt pouze koordinuje. Producentem chystané nahrávky bude opět Printz Board, který se v minulosti zasadil třeba o věhlas populární dance hip-hopové skupiny Black Eyed Peas.
Přímý vedoucí projektu však momentálně není k zastižení, neboť si užívá přízně Kima Dotcoma, jejž koncem února novozélandské úřady propustily na kauci. „Printz teď nemůže mluvit, jelikož se momentálně nachází v rezidenci Kima Dotcoma. Spojit se s ním je velmi obtížné," komentoval pro MTV Hive situaci Besson a zároveň si neodpustil několik povinných slov o výjimečnosti chystané desky, která má ohromit úplně každého.
Ať už ale hudební podoba nahrávky bude vypadat jakkoliv, o popularitu se Dotcom asi obávat nemusí. Internetový hrdina posledních měsíců je totiž jakýmsi Robinem Hoodem digitálního věku, který uzmul kus zisku nenažraným vydavatelským společnostem a zpřístupnil audiovizuální produkty všem lidem.
A ačkoliv se tak na první pohled nejeví, je Dotcom i výraznou osobností hudebního průmyslu, byť nepřímo. Jeho server Megaupload se zasadil o úpadek fyzických nosičů a změnu na fungování trhu s hudbou. Zavření serveru, dočasné zatčení jeho zakladatele a následné ukončení či zpřísnění podmínek dalších portálů s obdobnými službami postihlo fenomén alb dostupných na několik kliknutí. Komplikovanější internetové pirátství tak některé uživatele přetáhlo ke streamovacím serverům jako Spotify, Musicjet a další, v nichž se možná skrývá budoucnost hudebního průmyslu.