KFC se omlouvá za "falešný" rozvoz zdarma. Zákazníkům nabídne jako odškodnění poukaz na jídlo

pv
7. 6. 2016 15:13
Řetězec rychlého občerstvení KFC nabídne všem, kteří se cítí být poškozeni službou "rozvoz zdarma", odškodnění v podobě poukazu na jídlo. Fastfood tak zareagoval na vlnu kritiky, když se ukázalo, že se při objednání sice neplatí za dopravu, ale ke každé položce je účtován zhruba 30procentní příplatek.
Foto: KFC

Řetězec rychlého občerstvení KFC zareagoval na vlnu kritiky, která se na něj v minulých dnech snesla na sociálních sítích, a nabídne všem, kteří se cítí být poškozeni službou "rozvoz zdarma", poukaz na jídlo.

Fastfood na svých stránkách nabízel rozvoz jídel zdarma, ceny však byly zhruba o 30 procent vyšší než v restauracích. Například za kyblík classic tak zaplatili lidé místo 199 korun 259 korun.

"KFC se omlouvá za nejasnosti způsobené informacemi na nedávno spuštěné webové stránce www.kfcrozvoz.cz. Rádi bychom využili této příležitosti, abychom napravili situaci a objasnili tuto naši službu," uvedl pro Marketing a media marketingový ředitel KFC ČR Libor Hubík.

Zákazníkům, kteří se cítí být službou poškozeni a využili ji ve dnech od 1. do 6. června, nabídne KFC poukázku na jídlo. O tu si mohou zažádat na e-mailu: [email protected]. "Pro ověření je třeba požadavek odeslat ze stejného e-mailu, jaký zadávali při objednávce," upozornil Hubík.

Problém podle něj nastal v tom, že jednotlivé pobočky mají různě nastavenou cenovou politiku. Za jídla twister či longer tak může zákazník zaplatit v různých pobočkách jiné peníze. To byl i případ služby KFC Rozvoz. "Ta je provozována jako samostatná obchodní jednotka a má rozdílnou cenovou politiku ve srovnání s restauracemi," dodal Hubík.

Firma ze svých webových stránek již včera smazala nápisy zdarma, kterými na službu lákala. Zároveň přidala k jednotlivým položkám výraznou konečnou cenu produktu, nikoliv pouze vágní "od určité částky".

Společnost se chce podobným kauzám vyvarovat

Celou kauzu odstartoval příspěvek na Facebooku, jenž od pátku "olajkovaly" přes dva tisíce lidí a dalších 500 uživatelů jej sdílelo. Lidé začali vytvářet vtipné obrázky i videa, která zesměšňovala rozvoz "zdarma". Situaci se snažil zlepšit oficiální facebookový profil řetězce, který za důvod navýšení ceny označil "komplex dílčích kroků", ten se však setkal s dalším výsměchem.

I proto by se chtěl fastfood do budoucna podobným incidentům vyvarovat. Podle marketingového ředitele Hubíka proto KFC v současnosti provádí rozsáhlou revizi svých aktivit na sociálních sítích.

Zaobírá se i falešným facebokovým profilem KFC.CZ, jenž psal urážlivé komentáře lidem, kteří si na rozvoz stěžovali. Napálit se tímto profilem nechal třeba teplický radní Dominik Feri nebo bulvární deník Extra.cz. "Společnost KFC v současné době toto ilegální jednání aktivně řeší a vyvíjí maximální úsilí, aby zamezila vzniku podobné situace v budoucnu," uzavřel marketingový ředitel KFC.

 

Právě se děje

Další zprávy