reklama
 
 

Ztracený syn našel rodinu po 25 letech. Pomohl mu Google

30. 1. 2015 10:30
Ztracený Ind napsal o hledání své rodiny knihu. Američtí filmaři teď natáčí o dojemném příběhu film s Nicole Kidman v hlavní roli.

Nové Dillí – Pětiletý Sarro Brierley usnul před více jak 25 lety na vlakovém nádraží v indickém Berhampuru. Kdyby po probuzení nenastoupil do naproti stojícího vlaku připraveného k odjezdu, jeho život by se odvíjel úplně jiným směrem.

"Otevřel jsem oči a nikde jsem neviděl svého bratra. Přede mnou byl vlak s otevřenými dveřmi a z nějakého důvodu jsem si myslel, že je právě tam," vysvětluje v krátkém videu dnes již dospělý muž, který ve svém dětství udělal fatální chybu.

Vlak vyděšeného Sarra vezl 1500 kilometrů až do Kalkaty, kde přežíval několik týdnů na ulici, dokud ho neadoptoval manželský pár z Austrálie. Většinu svého dosavadního života tak prožil v Hobartu v Tasmánii. Na stěně svého pokojíčku měl od své náhradní matky pověšenou mapu Indie, na kterou se den co den díval.

"Milionář z chatrče" podnikne dlouhou cestu

V roce 2011, když bylo Sarrovi 30 let, si začal skládat útržky ze svého dětství a pomocí Google Earth mapoval trasu, kterou coby pětiletý urazil vlakem ze své rodné vesnice. Pomocí orientačních bodů, které se mu během hledání začaly v paměti vybavovat, dokázal najít uličku s plechovými domy, která mu připadala povědomá.

V roce 2012 tak odjel do Indie a před rodným domem se po čtvrt století shledal se svou ztracenou matkou, bratrem a sestrou. Hledání rodiny zachytil i ve své knize s příhodným názvem Dlouhá cesta domů, která má mezi čtenáři velký ohlas.

Možná také proto se příběhem nechali inspirovat i hollywoodští filmaři, kteří právě natáčí stejnojmenný film v indické Kalkatě. Hlavních rolí se ujali Hugh Jackman, Nicole Kidman a Dev Patel, který si zahrál v Oscary oceněném snímku Milionář z chatrče. Premiéra filmu zatím nebyla stanovena.

autor: jaz | 30. 1. 2015 10:30

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama