reklama
 
 

Stoletá modelka v prestižním vydání Vogue. Z domu nevyjdu bez podpatků a make-upu, říká

5. 5. 2016
Na stránkách stoletého britského módního časopisu Vogue se objevila vůbec poprvé modelka, která zažila jeho začátky. Stoletá dáma je velkou milovnicí módy a donedávna byla mediálně naprosto neznámá. Po kampani pro jistý obchodní řetězec se jí ale podařilo dostat do povědomí v módní branži, a to nejen díky svému šarmu, ale hlavně věku. Časopis Vogue se tak zařadil k dalším titulům, které přerušily éru vyhublých mladých modelek a soustředí se na skutečné ženy.
Doporučujeme

Po sto letech, které oslavil módní britský časopis Vogue, se na stránkách  jeho červnového čísla objeví modelka, která je v porovnání se svými mladšími kolegyněmi velkou pamětnicí. Stoletá Bo Gilbert z Birminghamu se představila v kampani pro obchodní řetězec Harvey Nichols a i přes její vysoký věk to vypadá, že nepůjde o poslední práci v módním průmyslu. Informoval o tom server Daily Mail.

Bo Gilbert miluje módu, obdivuje Audrey Hepburnovou a objevila se v časopise, na jehož stránkách pózovaly takové modelky, jako je Kate Moss, Cara Delevingne nebo naposledy Catherine, vévodkyně z Cambridge.

Bo Gilbert v nové kampani Vogue | Video: YouTube

"Dělám věci, které myslím spousta lidí v mém věku nedělá. Ráda vypadám dobře, přestože nejdu nikam ven," říká ve videu doprovázejícím kampaň stoletá modelka, která nikdy nevyjde z domu bez podpatků a make-upu.

Bo Gilbert také speciálně pro Vogue zavzpomínala, jak se změnila móda v průběhu let. "Vzpomínám si, jak jsem poprvé viděla dámu v kalhotovém kostýmu, což se před tím nikdy nestalo, a nemohla jsem odtrhnout pohled," říká Bo, která obdivovala doby, kdy ještě ženy nosily na hlavě klobouky s peřím nakloněné na jednu stranu.

Přestože takové doby už pominuly, nevzdala se módních kousků, které z ní dělají ženu. "Miluji mít na sobě pěkné věci. Vždycky mě to zajímalo a vždy bude. Oblékám se tak, aby mi to slušelo. Rozhodně se neoblékám jako kluk."

Právě proto z ní Vogue udělalo stylovou dámu. Slavný fotograf Phil Poynter ji zvěčnil v růžovém kabátu Dries Van Noten, v topu od značky Victoria Beckham a brýlích od Valentina.

Přestože Vogue není prvním časopisem, který místo obvyklých modelek využil takzvané ženy z lidu, určitě je první, který na sebe přilákal pozornost stoletou modelkou. Podle Business Insider je průměrný věk modelek od 16 do 25, což se nyní snaží Vogue změnit. Proto si klade za cíl řešit diskriminaci žen, a to nejen podle proporcí, ale právě i kvůli věku.

Jak se měnila korejská krása v posledních 100 letech? | Video: YouTube

autor: jaz

Související

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama
    reklama