reklama
 
 

Cyklistický luxus. Kola Pinarello teď patří ke značkám, jako je Dior nebo Louis Vuitton

8. 12. 2016
Říká se, že cyklistika je nový golf, tvrdí magazín Bike-eu, ze kterého čerpají informace výrobci kol. Nejnovější obchod mezi italským výrobcem kol Pinarello a skupinou luxusních značek LVMH jako by to potvrzoval. Podle dostupných informací se Pinarello zařadí do společenství značek, jako je Dior, Louis Vuitton, Hublot, Moët & Chandon, Fendi či Donna Karan.
Doporučujeme

Podle italského Tuttobiciwebu hledala skupina LVMH už delší dobu značku, se kterou by pronikla na trh s luxusním sportovním vybavením. Špičková italská kola Pinarello do této představy dokonale zapadala. Jednání běžela poměrně dlouho, mluvilo se o nich už letos v lednu.

K připravované akvizici nyní skutečně došlo. Firmu Pinarello převzal investiční fond L Catterton, který je s LVMH propojený. Ředitelem Pinarella nadále zůstal Fausto Pinarello, jemuž zůstal ve firmě významný, byť minoritní akciový podíl.

Značka nyní chystá rozšíření svých specializovaných obchodů do nejbohatších měst světa. „Máme před sebou nové perspektivy růstu, ale nebudeme zapomínat na naše kořeny. Pokračujeme v dosavadním duchu a budeme vytvářet inovativní a vysoce kvalitní produkty,“ uvedl Pinarello.

Rodinná firma Pinarello vznikla v roce 1952 v italském Trevisu. Zásadním modelem se stalo Pinarello Montello SLX, s nímž značka dosáhla mnohá vítězství v profesionálním pelotonu.

Řada úspěchů Pinarella je velká, například v roce 1997 vyhrál Jan Ullrich Tour de France v sedle modelu Paris FP. A třeba loni Bradley Wiggins na Pinarellu Bolide HR vytvořil rekord v hodinovce (ujel 54,526 km).

Nyní je vrcholným modelem značky Pinarello Dogma, v jehož sedle mohli dříve fanoušci cyklistiky vidět například Nairo Quintanu (nyní jezdí na značce Canyon). Hlavní hvězdou, která nyní tento stroj používá, je však bezesporu Chris Froome z týmy Sky. 

    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama