reklama
 
 

BH Rebel Jet Lite: dojezd 43,7 km, celkové hodnocení 72 %

1. 1. 2017
VERDIKT: Automobilový průmysl umí takové stroje charakterizovat jako crossover. My řekneme kolo na pomezí kategorií. Nezapře sportovní ambice ani bytelnost a odolnost klasického krosu.
Doporučujeme

Hodnocení kola v jednotlivých parametrech

(Nejlepší známka je 5, nejhorší 0)

Španělská značka  BH Bikes u nás bohužel nepatří k nejzavedenějším. Designově i technologicky patří k tomu lepšímu, nechybí jí ani odvaha zasáhnout co nejširší spektrum zákazníků. Zmiňme jen "neelektrickou" nabídku - 28 silničních kol, pět na triatlon, čtyři pro cyklokros, 23x MTB pro cross country, 13x enduro a trail, 7x fitness a 38 modelů kol městských…

Kdo by očekával jen symbolickou paletu elektokol, byl by na omylu. V kategoriích MTB, Race (singlspeedy s baterií umístěnou na sedlovce), Cross, Urban je jich celkem 62, vždy s baterií umístěnou tak, aby co nejméně narušovala design. Velmi nevšední jsou dva typy nikoliv náhodou označené AWD (pohon všech kol). Jeden fat bike a jeden kros mají skutečně dva motory v obou nábojích. Testovaný Evo Jet je základním stupněm série Rebel.

Jak to viděli testovací jezdci

  • Tomáš (51, hobby cyklista): Motor je slabší, tolik nepomáhá a pomoc nastupuje o něco později. Vhodné nejen na upravené stezky, ale i do lehčího terénu.

  • Lubor (46, bývalý profesionální cyklista): Zdálo se velmi tvrdé, krátký posed, motor se mi zdál slabší než u ostatních. Nástup jemnější, v extrémních kopcích jsem musel více šlapat.

  • Alex (64, cykloturista): Hodně podobný pocit jako na Specializedu, kultivovaný nástup síly. 

  • Zdeněk (41, cykloturista): Výborné kolo pro ženy, rychlé, ovladatelné, odspodu zabírá bez časové prodlevy, trochu hlučnější motor ve srovnání s ostatními (jet pouze na něm, asi bych to neregistroval). V terénu svádí k dravé jízdě.

  • Ilona (33, hobby cyklistka): Motor se zdá slabší než u ostatních, po rovině trochu cukal, ovládáni a stabilita kola výborné, tvrdší rám.

  • Martin (49, bývalý cyklokrosař): Jízdním projevem se mi zdál spíše jako 29 palcový bike, hodně sportovní projev, příjemné kolo. Vidlice se chovala divně, motor reaguje okamžitě, když se položí noha na pedál, v prudkém stoupání mi chyběl trochu výkon.

Technické parametry a cena

Rám Aluminium Sport Alloy 28"
Vidlice SR Suntour NEX HLO
Kliky FSA 38T
Řazení Shimano Deore
Kazeta 10z.
Brzdy kotoučové, hydraulické TRP Slate 7/7"
Ráfky neuvedeno
Pláště Kenda K192 28×1,75"
Motor Yamaha PW
Hmotnost 22,7 kg
Cena 59 990 Kč



autoři: Aktuálně.cz, Velo

    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama
    reklama