BH Rebel Jet Lite: dojezd 43,7 km, celkové hodnocení 72 %

Foto: BH Rebel Jet Lite
Test elektrokol: BH Rebel Jet Lite
Test elektrokol: BH Rebel Jet Lite
Test elektrokol: BH Rebel Jet Lite
Test elektrokol: BH Rebel Jet Lite
Foto: Aktuálně.cz, Velo
Aktuálně.cz Aktuálně.cz, Velo
1. 1. 2017 16:17
VERDIKT: Automobilový průmysl umí takové stroje charakterizovat jako crossover. My řekneme kolo na pomezí kategorií. Nezapře sportovní ambice ani bytelnost a odolnost klasického krosu.

Hodnocení kola v jednotlivých parametrech

(Nejlepší známka je 5, nejhorší 0)

Test-elektrokol
Test-elektrokol | Foto: Economia

Španělská značka  BH Bikes u nás bohužel nepatří k nejzavedenějším. Designově i technologicky patří k tomu lepšímu, nechybí jí ani odvaha zasáhnout co nejširší spektrum zákazníků. Zmiňme jen "neelektrickou" nabídku - 28 silničních kol, pět na triatlon, čtyři pro cyklokros, 23x MTB pro cross country, 13x enduro a trail, 7x fitness a 38 modelů kol městských…

Kdo by očekával jen symbolickou paletu elektokol, byl by na omylu. V kategoriích MTB, Race (singlspeedy s baterií umístěnou na sedlovce), Cross, Urban je jich celkem 62, vždy s baterií umístěnou tak, aby co nejméně narušovala design. Velmi nevšední jsou dva typy nikoliv náhodou označené AWD (pohon všech kol). Jeden fat bike a jeden kros mají skutečně dva motory v obou nábojích. Testovaný Evo Jet je základním stupněm série Rebel.

Jak to viděli testovací jezdci

  • Tomáš (51, hobby cyklista): Motor je slabší, tolik nepomáhá a pomoc nastupuje o něco později. Vhodné nejen na upravené stezky, ale i do lehčího terénu.

  • Lubor (46, bývalý profesionální cyklista): Zdálo se velmi tvrdé, krátký posed, motor se mi zdál slabší než u ostatních. Nástup jemnější, v extrémních kopcích jsem musel více šlapat.

  • Alex (64, cykloturista): Hodně podobný pocit jako na Specializedu, kultivovaný nástup síly. 

  • Zdeněk (41, cykloturista): Výborné kolo pro ženy, rychlé, ovladatelné, odspodu zabírá bez časové prodlevy, trochu hlučnější motor ve srovnání s ostatními (jet pouze na něm, asi bych to neregistroval). V terénu svádí k dravé jízdě.

  • Ilona (33, hobby cyklistka): Motor se zdá slabší než u ostatních, po rovině trochu cukal, ovládáni a stabilita kola výborné, tvrdší rám.

  • Martin (49, bývalý cyklokrosař): Jízdním projevem se mi zdál spíše jako 29 palcový bike, hodně sportovní projev, příjemné kolo. Vidlice se chovala divně, motor reaguje okamžitě, když se položí noha na pedál, v prudkém stoupání mi chyběl trochu výkon.

Technické parametry a cena

Rám Aluminium Sport Alloy 28"
Vidlice SR Suntour NEX HLO
Kliky FSA 38T
Řazení Shimano Deore
Kazeta 10z.
Brzdy kotoučové, hydraulické TRP Slate 7/7"
Ráfky neuvedeno
Pláště Kenda K192 28×1,75"
Motor Yamaha PW
Hmotnost 22,7 kg
Cena 59 990 Kč



 

Právě se děje

před 2 hodinami

Organizátoři hackathonu spustili informační systém k dálničním známkám

Organizátoři dvoudenního hackathonu dnes před 19:00 spustili informační systém k elektronickým dálničním známkám. V příštích týdnech ho chtějí zdarma předat státu, oznámil organizátor akce Tomáš Vondráček. Původně měl stát za systém zaplatit 401 milionů korun, zakázku po velké kritice nakonec zrušil. Systém od pátečního večera vyvíjelo 60 dobrovolníků.

Státní fond dopravní infrastruktury vybral za dodavatele a provozovatele systému Asseco Central Europe. Zakázka se však stala terčem kritiky z řad odborníků, opozice a také premiéra Andreje Babiše (ANO). Podle nich byla zakázka předražená a netransparentní. Odvolán byl kvůli ní ministr dopravy Vladimír Kremlík (za ANO).

Připravujeme podrobnosti.

Další zprávy