Letadlo mělo zpoždění, pilot objednal pizzu pro pasažéry, kteří uvázli na letišti

Magazín Magazín
13. 9. 2018 11:07
Kapitán Jeff Raines se rozhodl zpříjemnit pasažérům dlouhé čekání na zpožděný let a objednal jim pizzu, 40 kusů sám zaplatil a osobně je lidem doručil.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Shutterstock

Čekat dlouhé hodiny na zpožděný let je otrava. Americký pilot dopravního letadla společnosti American Airlines se však rozhodl, že čekání pasažérům trochu zpříjemní.

Minulý týden proto všem 159 účastníkům letu z Los Angeles do Dallasu objednal kousek pizzy, který zaplatil, a pasažérům je navíc osobně rozdal. Příběh se objevil na cestovatelském webu Travel and Leisure.

Piloti letadla American Airlines kvůli špatnému počasí museli přistát dvě hodiny od původního cíle, dallaského letiště Fort Worth, a cestující pak čekala noc na letišti v texaském městě Wichita Falls.

Kapitán Jeff Raines se proto rozhodl zpříjemnit lidem čekání alespoň teplou pizzou. Zavolal proto do proslulé pizzerie Papa Johns a objednal na svůj účet celkem 40 pizz, každému cestujícímu pak sám rozdal dva kousky.

Zaměstnanci letiště ve Wichita Falls jej zachytili na videu, jak si běží pro svou objednávku a krabice s teplou pizzou rozdává.

Americká CNN však citovala kapitána Rainese s tím, že zajištění komfortu cestujících nebyla jen jeho zásluha. "Letušky vytáhly z letadla servírovací stolek a nabízely pasažérům v terminálu vodu, džus a limonádu. Další zaměstnanci zajišťovali přerezervování letů a odpovídali na dotazy cestujících," napsal pilot na svém Facebooku.

Mluvčí amerických aerolinek dodal, že zaměstnanci se o zákazníky vždycky snaží postarat co nejlépe. Pasažéři nakonec odletěli do Dallasu, cílové destinace letu, druhý den ráno.

Video: Podívejte se, jak se přistává na extrémním letišti

Extrémní letiště - Vzrušující přistání do země Pána prstenů. Dráha ve Wellingtonu je obklopena mořem
 

Právě se děje

Další zprávy