reklama
 
 

Taylor Swift je podle Forbesu nejlépe placenou celebritou. Jen loni vydělala přes čtyři miliardy

12. 7. 2016 18:13
Zpěvačka Taylor Swift je nejlépe placenou celebritou v letošním žebříčku časopisu Forbes. Podle něj si tato šestadvacetiletá Američanka za poslední rok vydělala zhruba 170 milionů dolarů (4,2 miliardy Kč), a daleko za sebou tak nechala ostatní celebrity. Druhá skončila britská skupina One Direction, vydělala si zhruba 110 milionů dolarů (2,7 miliardy Kč). Třetí je americký spisovatel James Patterson. Stovka nejlépe placených osobností si za poslední rok vydělala před zdaněním více než hrubý domácí produkt Belize, Gambie a Bhútánu dohromady, uvedl k žebříčku Forbes.

New York - Nejlépe placenou celebritou je podle časopisu Forbes zpěvačka Taylor Swift. Jen za loňský rok si šestadvacetiletá Swift vydělala zhruba 170 milionů dolarů (4,2 miliardy Kč).

Swift za úspěch vděčí hlavně úspěšnému albu s názvem 1989 a následné koncertní šňůře. Až daleko za zpěvačkou zůstala britská skupina One Direction, která si podle žebříčku vydělala zhruba 110 milionů dolarů (2,7 miliardy Kč). Třetí příčku obsadil americký autor policejních románů James Patterson s 95 miliony dolarů.

O čtvrtou pozici na žebříčku se dělí americký psycholog, televizní bavič a moderátor Phil McGraw a portugalská fotbalová hvězda Cristiano Ronaldo, jejichž příjmy odhadl Forbes shodně na 88 milionů dolarů. V první desítce, respektive na osmém místě, je další slavný fotbalista, Argentinec Lionel Messi s částkou 81,5 milionu dolarů. Těsně za ním je britská zpěvačka Adele, jejíž příjem Forbes odhadl na 80,5 milionu dolarů.

Z dalších zpěvaček se například dvanáctá umístila Madonna, jejíž příjmy Forbes odhadl na 76,5 milionu dolarů, třináctá skončila Rihanna s částkou 75 milionů dolarů a na 63. místě je Katy Perry, jejíž příjem časopis odhadl na 41 milionů dolarů.

"Stovka nejlépe placených osobností (na světě) si za posledních 12 měsíců vydělala před zdaněním 5,1 miliardy dolarů. To je více než hrubý domácí produkt států Belize, Gambie a Bhútán dohromady," napsal k žebříčku Forbes.

Forbes svůj seznam sestavuje na základě příjmů z prodeje vstupenek, autorských honorářů, prodeje reklamních předmětů a dalších druhů činnosti a podnikání hodnocených osobností. Z částek neodečítá výdaje na agenty, manažery či právníky ani další náklady.

autor: ČTK | 12. 7. 2016 18:13

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama