DiCaprio vyhrál soud. Bulvár lhal, že čeká dítě s Rihannou

jaz
11. 8. 2015 14:53
Hollywoodský herec se pustil do sporu s francouzským bulvárním časopisem, který uveřejnil lživou zprávu, že barbadoská zpěvačka Rihanna čeká jeho dítě. Majitel magazínu herce obvinil z rasismu.
Foto: Reuters

Paříž Leonardo DiCaprio vysoudil odškodnění za lživý článek od francouzského časopisu Oops!. Podle rozhodnutí soudu magazín herce poškodil a porušil jeho práva na soukromí. Majitel časopisu přiznal, že informace, že zpěvačka Rihanna čeká dítě právě s hollywoodským hercem, nebyla nijak ověřená, píše web Gossip Cop.

Kauza vypukla letos v červnu, kdy Oops! zveřejnil článek s titulkem "Rihanna je těhotná s Leonardem: On dítě nechce". Herce pobouřila nejen nepravdivá zpráva o sexuálním styku se slavnou zpěvačkou, ale i údajně odmítavý postoj, že o potomka s Rihannou nestojí.   

"Mysleli jsme si, že by mohla být těhotná. Nebyli jsme si jistí, samozřejmě," přiznal serveru Gossip Cop majitel časopisu Frederic Truskolaski, který musí podle rozhodnutí soudu zaplatit DiCapriovi 8800 dolarů (v přepočtu cca 220 tisíc korun). Zároveň v dalším vydání bulvárního časopisu musí otisknout zprávu o vítězství Leonarda DiCapria. Herec původně časopis žaloval o nejvyšší možnou částku, a to 18 tisíc eur (cca 490 tisíc korun).

"Očekávali jsme toto rozhodnutí. Když nějaký francouzský magazín mluví o soukromém životě celebrit, je automaticky odsouzen," reagoval na rozhodnutí soudu Truskolaski a dodal, že s DiCapriem ještě časopis neskončil. V žalobě totiž vidí jiný důvod, než kterým se herec zaštiťuje.

"Nemohl snést skutečnost, že náš časopis tvrdil, že čekal dítě s černou dívkou," říká majitel časopisu a zároveň označuje DiCapria za rasistu, který si vybírá jen blonďaté ženy.

V podobné situaci jako Leonardo DiCaprio se právě nachází i známý herecký pár Mila Kunis a Ashton Kutcher. Ten podal žalobu na britský deník Daily Mail, který uveřejnil paparazzi snímky ze soukromého výletu s jejich roční dcerou Wyatt. V minulosti se na stejném deníku povedlo vysoudit v přepočtu asi 380 tisíc korun hudebníkovi Paulu Wellerovi za uveřejnění podobně soukromých fotografií.

 

Právě se děje

před 1 hodinou

"Chcete, aby tu vládl Putin?" V Minsku protestují stovky lidí proti integraci země s Ruskem

O plánech na "prohloubení integrace" země s Ruskem mají v sobotu v černomořském letovisku Soči jednat prezidenti obou zemí Alexandr Lukašenko a Vladimir Putin. Agentura AP odhadla počet demonstrantů na více než 1000, nezávislý server Tut.by se dopočítal 730 účastníků.

Demonstranti se po poledni pokusili proniknout na schodiště Paláce republiky, ale policisté v uniformách i civilu jim v tom zabránili. Jinak pořádkové síly nezasáhly, přestože akce nebyla povolená.

"Chcete, aby tu vládl Putin?" ptal se do megafonu opoziční aktivista Pavel Severinec a dav odpovídal "Ne!". "Takovou integraci nemám zapotřebí," vykřikovala žena, držící plakát s přeškrtnutou ruskou vlajkou. Na výzvy policie k rozchodu odpovídali demonstranti voláním "Ať žije Bělorusko!", vylíčil server. Demonstranti mají v plánu vydržet až do soumraku a v neděli v protestu pokračovat.

Zdroj: ČTK
Další zprávy