Pozor, je tu nejdepresivnější den v roce. Vznikl na zakázku, aby lidi jezdili k moři

Zuzana Hronová Zuzana Hronová
21. 1. 2019 7:38
Pravým důvodem fenoménu Blue Monday, jenž přisuzuje třetímu lednovému pondělku titul nejdepresivnější den v roce, nejsou ani uplynulé Vánoce, ani nekonečné čekání na další volno či porušená novoroční předsevzetí. Za všechno může pravidelný pokles prodeje zájezdů k moři.

#StopBlueMonday

Psycholog Cliff Arnall se dávno ke svému podvodu přiznal. Blue Monday však již 12 let žije svým životem. Arnall tedy přešel do protiútoku a začal se (zdánlivě) zasazovat o vymýcení tohoto bludu se svou novou iniciativou #StopBlueMonday. Marně.

Šlo ale jen o další PR pro zájezdy za teplem a mořem. Na svých stránkách stojí s cedulí #StopBlueMonday na pláži u moře a vše doprovází slogan "Zachovejte klid a zastavte Modré pondělí na Kanárských ostrovech". 

 

Právě se děje

Další zprávy