reklama
 
 

Z erotických pomůcek se stává luxusní zboží. Češky mají zájem o kvalitu, tvrdí designérka

19. 11. 2015 16:02
Designérka Anna Marešová rozšiřuje portfolio luxusních erotických hraček. Po kolekci Venušiných kuliček uvádí na trh vibrátor, jehož vývoj a výrobu financovala z crowdfundingové kampaně. "Ženy se stále častěji vydávají za nákupem erotických pomůcek. Zatímco v minulosti nakupování tohoto zboží bylo pro většinu žen tabu, v poslední době si vybírají nejraději mezi luxusními značkami," poukazuje na zvyšující se poptávku o kvalitní erotické zboží.

Praha - Česká designérka Anna Marešová, která před časem zaujala kolekcí designových Venušiných kuliček, uvede na konci listopadu na trh luxusní vibrátor. Projekt zafinancovala díky úspěšné crowdfundingové kampani, zboží si objednali zájemci z celého světa. 

"Ženy se stále častěji vydávají za nákupem erotických pomůcek. Zatímco v minulosti nakupování tohoto zboží bylo pro většinu žen tabu, v poslední době si vybírají nejraději mezi luxusními značkami. Zajímají se hlavně o kvalitu, vzhled a funkčnost těchto doplňků ložnic," vysvětluje Marešová.

Na nové požadavky majitelka a zakladatelka značky Whoop.de.doo zareagovala mnoha inovacemi. Vibrátor se od běžných erotických pomůcek liší minimalistickým vzhledem, počtem motorků a jejich rozložením v silikonovém těle přístroje.

Velkým plus je podle Marešové i odlišné ovládání. Místo klasického plus nebo minus se vibrátor ovládá symboly, které vycházejí z Braillova písma.

"U navrhování produktů je pro mě nejdůležitější uživatel. Celou výrobu jsem nasměrovala opět do České republiky. Osobně dohlížím na kvalitu, vývoj a výrobu. Ve firmě tak zastupuji práci produktového manažera, což je někdy velice náročné, ale vzhledem k tomu, že nerada dělám kompromisy, je to jediná možnost, jak dosáhnout opravdu prémiového produktu," tvrdí Marešová.

Ke spolupráci přizvala i profesionální testerku, Alenu Dolečkovou ze serveru Lascivní.cz. Ta na novém produktu ocenila materiál, snadnou ovladatelnost a ohebnost. "Co se mi na něm ještě líbí, je jeho úplná vodotěsnost. Dá se používat i ve sprše. Myslím, že si ženy užijí," dodává.

Pro letošní vánoční trh bude vyrobena limitovaná edice 500 kusů. Více než polovina zásob je předprodána zájemcům z celého světa, kteří projekt finančně podpořili na internetu. České zákaznice se další série dočkají na začátku příštího roku.

Marešová nechce, aby její jméno bylo spojováno pouze s prodejem milostných hraček. "Whoop.de.doo je pro mě zároveň médiem, jehož prostřednictvím můžeme otevřeně komunikovat o sexualitě a propagovat intimní výrobky pro ženy. Důstojným a stylovým způsobem," uzavírá.

Když se podíváte na seznamovací inzeráty, tak překvapí, kolik lidí má o tyto praktiky zájem, říká sexuolog Uzel v rozhovoru k filmu Padesát odstínů šedi, jehož knižní předloha se stala bestsellerem. | Video: DVTV |  08:56

autor: Petra Jansová | 19. 11. 2015 16:02

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama