reklama
Aleš Briscein
Recenze: Smetanovo Tajemství se povedlo. Na tuto operu se s potěšením chodí opakovaně
Režisér Ondřej Havelka v pražském Národním divadle přiznal slabiny dobového libreta a udělal z nich přednost.
Recenze: Nová Rusalka v Národním divadle je dobrá, emoce ale zůstávají na jevišti
Představitelé hlavních rolí odvádějí výborné výkony, režie sympaticky nepřebíjí původní vyprávění nelogickým výkladem. Přesto byla očekávání vyšší.
Chceme víc než pohádkovou ilustraci, říkají tvůrci nové Rusalky v Národním divadle
"Zabýváme se otázkou, co je to lidská duše, kterou Rusalka získá, jak vypadá zraněná duše a co jí pomůže," nastiňuje režisér.
Armida. Dvořákovo poslední dílo je o náboženství, které nespojuje, ale rozděluje
V režii Jiřího Heřmana a pod taktovkou Roberta Jindry nastudovalo Národní divadlo operu, která měla premiéru nedlouho před skladatelovou smrtí.
Tragická láska gejši k námořníkovi. Liberecká opera uvádí Madamu Butterfly
V roli japonské gejši budou alternovat Jana Šrejma Kačírková a Lívia Obručník Vénosová, důstojníka zazpívají Aleš Briscein a Ital Paolo Lardizzone.
Kouzelnice svádí křižáky. Plzeňské divadlo uvádí Dvořákovu operu Armida
Prohlédnout si
19 fotografií
Jak snadno dospělí podléhají manipulaci. Brněnská opera uvádí Otella
Dílo Giuseppa Verdiho se na jeviště Národního divadla Brno vrací po více než 30 letech.
Opera na ekologické lodi. Pěvci a orchestr Národního divadla budou plout po Vltavě
Sveze je ekologické plavidlo na elektrický pohon, jehož provoz nebude narušovat hudbu.
Filharmonie uvedla Hořínkův žalm
Česká filharmonie uvedla v pražském Rudolfinu premiéru symfonické věty pro tenor a orchestr Žalm od mladého autora Slavomíra Hořínky.
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama