reklama
 
 
Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

3 důvody proč pečlivě vybírat realitní kancelář

Foto: Komerční sdělení
Pokud máme v plánu prodávat nemovitost, a sami se v oblasti realit nevyznáme, často se obracíme na odborníky, kteří již mají zkušenosti. Jsou ale oslovení realitní makléři skutečně takoví odborníci, za které je považujeme? Abyste nenaletěli nezkušeným makléřům či realitní společnosti, přečtěte si tři důvody, proč si partnery pro prodej nemovitosti vybírat opravdu důkladně.

1. Nezkušenost

Prvním důvodem je nezkušenost, která vás může zaskočit u mnohých realitních makléřů. Realitní kancelář s praxí je o mnoho méně riziková, než nezkušený makléř, který má praxi pár měsíců či let. Vybírejte si profesionály, kteří mají ve svém oboru zkušenosti. Kvalitní realitní kancelář by také určitě měla mít stálé sídlo a makléře profesionály, kteří k vám zaujmou profesionální přístup. Mnohé vám napoví také reference od klientů realitní kanceláře.

2. Malý rozsah nabídky služeb

Vybírejte si pouze takovou realitní kancelář, která vám nabízí komplexní služby. Měla by vám nabídnout plný servis spojený s prodejem nemovitostí, který zahrnuje ocenění nemovitosti, nabídku, nalezení kupce, a samozřejmě realizaci prodeje nemovitosti. Opomenout by neměla ani právní náležitosti jako je sepsání kupní smlouvy nebo převod v katastru nemovitostí. Pokud tento standard služeb realitní kancelář neposkytuje, obloukem se jí vyhněte.

3. Nedostatečná komunikace

Pokud svěříte prodej bytu či domu do rukou realitní kanceláře, vždy se ujistěte, že daná realitní kancelář dostatečně komunikuje se svými klienty a pracuje rychle a flexibilně. Pokud vás realitní kancelář neinformuje o momentálně probíhajících jednáních, nepřistupuje ke svým klientům individuálně a při komunikaci s ní necítíte dobře, vyzkoušejte raději prodat nemovitost s jiným partnerem.

Vstřícnost realitní kanceláře naznačuje také možnost komunikace prostřednictvím online chatů, bezplatných telefonních linek či komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Více komunikačních kanálů značí větší flexibilitu společnosti a také ochotu přistupovat ke klientům individuálně.

Pro prodej nemovitosti si vždy najděte pouze profesionální a férové realitní makléře. Díky nim půjde prodej nemovitosti rychle a s úspěchem pro všechny zúčastněné.

autor: komerční článek | 17. 5. 2018 15:20

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Sponzorované odkazy

reklama