Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

10 věcí, které vás připraví o zákazníka

komerční článek
18. 9. 2020 9:13
Internetový obchod, ze kterého návštěvníci nebudou odcházet vytočení? Čím vším byste návštěvníky vašeho obchodu mohli štvát, si řekneme v článku od UPgates, specialistů na tvorbu a pronájem e-shopu. Pojďte zjistit, jestli se v některých bodech nenajdete.
Foto: komerční článek

1) Problémy s objednávkou

Na e-shopu není funkční košík, formulář objednávky nebo nesedí měna? Pak nečekejte, že e-shop nemůže prodávat. Zákazníka vytočí také formulář, který ho neupozorní na povinné údaje. Nebo se objednávka odešle s nekompletním formulářem, a to je teprve problém! Dnes už určitě po zákazníkovi nežádejte povinnou registraci.

2) E-shop se pomalu načítá

Čím rychleji se bude váš e-shop načítat, tím nižší bude míra jeho okamžitého opuštění, kdy zákazník záložku s vaší stránkou vypne ještě předtím, než se vůbec obsah načte. Nezapomínejte tak na uživatele s pomalejším internetem, ale už vůbec ne na ty, kteří jdou na e-shop z mobilu. Jejich počet totiž rapidně vzrůstá. Pozor si dávejte na příliš velké obrázky nebo přílišného užívání javascriptů, iframů apod.

3) Nefungují vám slevové kódy

Analýzy dlouhodobě ukazují, že nejen Češi nakupují velmi rádi ve slevách. Ne nadarmo akce "Black friday" silně zvedla růst online prodejů. Všeobecně nakupuje ve slevách větší polovina Čechů. Asi tušíte, jak důležité je zapojení se do kolotoče akcí, slevových kupónů nebo věrnostních programů. Pokud ale zákazníka o jeho výhody připravíte, bude se hodně zlobit. No, a když může v akci nakoupit kdekoliv jinde, nemá důvod na vás čekat.

4) Pop-up okna

Rozhodně nejotravnější součást webů a e-shopů. Zákazník určitě nechce, aby ho při nakupování brzdilo otravné zavírání oken. Váš obchod by se měl tvářit seriózně, takhle z něj ale děláte pochybné a nepohodlné místo.

Pop-up okny můžete upozorňovat na něco důležitého. Lépe k tomu ale poslouží banner nebo sociální sítě. Velké množství lidí také v prohlížečích vyskakovací okna blokuje, což je pro vás nakonec ještě dobře.

5) Nemáte e-shop

Jak vytočíte své návštěvníky, už teď víte. Největší problém dnešní doby je však to, že mnoho podnikatelů prozatím nemá e-shop. Tržby e-commerce dlouhodobě rostou. Aktuálně také v návaznosti na koronavirus. Online prodeje prožívání velký boom. Nebyla by škoda nebýt toho součástí? Dnes si můžete e-shop jednoduše založit a vyzkoušet zdarma.

Dalších 5 bodů můžete najít v článku od UPgates, specialistů na pronájem e-shoputvorbu e-shopu, který najdete zde.

 

Právě se děje

Další zprávy