Porno magnáti cílí na hudební byznys. Chtějí Miley Cyrus

Zuzana Mocková Zuzana Mocková
4. 10. 2014 8:00
Jeden z nejnavštěvovanějších serverů s pornografickou tématikou chce proniknout do šoubyznysu. Hodlá produkovat videoklipy americkým hudebníkům.
Miley Cyrus
Miley Cyrus | Foto: Reuters

Praha Videoklipy zahraniční hudební produkce se v posledních letech proměnily natolik, že se mnozí ptají, kde je hranice mezi přitažlivou zpěvačkou a hvězdou z filmů pro dospělé.

Stírání těchto hranic nedávno potvrdil i jeden z nejnavštěvovanějších porno serverů světa, který se snaží proniknout právě do hudebního průmyslu. Web PornHub nabízí na svých stránkách tisíce videí zdarma a s návštěvností 40 milionů denně doufá, že se mu podaří se svou novou společností PornHub Records nalákat nejen vysoký počet diváků, ale i interpretů, kteří by byli ochotni spojit své jméno s porno průmyslem.

Nicki Minaj uspěla svým klipem nabitým erotikou.
Nicki Minaj uspěla svým klipem nabitým erotikou. | Video: YouTube

"Hledáme počiny, které nemají nutně pornografickou tématiku. Jsme komerční síť, která vyhledává obsah, co bude korespondovat s naší filozofií. Vyspělé texty pro dospělé publikum. Žádné boybandy, žádný teen pop," řekl časopisu Billboard viceprezident PornHub Corey Price.

Sexuální tématikou jsou klipy současných mainstreamových umělců doslova přeplněné. Koncem srpna letošního roku překonala jednatřicetiletá zpěvačka a rapperka Nicki Minaj se svým lechtivým klipem Anaconda během 24 hodin od zveřejnění na YouTube přes 60 milionů zhlédnutí.

Sexem nabité klipy má Cyrus, Minaj i Kanye West

"K tomuhle pornu pouští hroznou muziku," zní jeden ze čtvrt milionu komentářů pod videem. "Jen ukazuje své tělo bez jakékoliv sdělení pro diváky. Tahle hudba bude mít rychlejší konec, než si dokážeme představit," přidává se další. Nechybí ale ani početná skupina fanoušků, kterým se lascivní pohyby mezi zpěvačkou a jejími tanečnicemi zamlouvají.

Daleko od přirovnání k pornografii není ani rapper Kanye West se svým klipem k písni Bound 2 nebo dvojice zpěvaček Shakira a Rihanna, které společně natočily eroticky laděné video Can´t Remember to Forget You. Nejblíže ke smlouvě s porno producenty je ale bývalá dětská seriálová hvězda Miley Cyrus, která na koncerty bere falické symboly a ve videoklipech předvádí autoerotiku.

Prvním, kdo se ale odvážil spojit s PornHub televizí, byl rapper Coolio, který natočil pro nově vzniklou produkční společnost reklamní videoklip, kde na toto netradiční spojení upozorňuje logem serveru na tričkách i nahých prsou svých tanečnic. Ty naznačují, o co ve spojení pornografie a hudebního průmyslu vlastně půjde.

PornHub také na začátek spuštění svého nového projektu vyhlásil soutěž o nejlepší hymnu svého serveru. Vítěz soutěže získá pět tisíc dolarů (zhruba 100 tisíc korun), zveřejnění na stránkách, a také záruku minimálně 500 tisíc zhlédnutí.

Není to ale první snaha portálu dostat porno průmysl z okraje společnosti a dokázat, že i producenti filmů pro dospělé jsou schopni bohulibých kroků. V polovině letošního roku například vyhlásili kampaň, kdy slíbili za každého stého diváka videí v konkrétní rubrice vysázet jeden strom. Ve výsledku bylo návštěvníků 1,4 milionu a společnost se tak zavázala k sadbě 14 tisíc stromů. Podobnou taktiku zvolili i při darování peněz charitativní nadaci Susan G. Komen Foundation ve prospěch zvyšování povědomí o rakovině prsu. Nadace ale tento dar nakonec odmítla přijmout.

 

Právě se děje

Další zprávy