Vyznej lásku v tramvaji. Nebo popřej babičce, vyzývá Brno

hrz
Aktualizováno 5. 3. 2015 22:16
Takzvaná PS tramvaj dává všechny reklamní vitríny k dispozici cestujícím. Preferována jsou přání a vyznání lásky, zakázané jsou vulgarity a reklamní sdělení.
Speciální brněnská tramvaj, kde lze zveřejňovat vzkazy.
Speciální brněnská tramvaj, kde lze zveřejňovat vzkazy. | Foto: Dopravní podnik města Brna

Brno - V Brně poprvé vyjela takzvaná "PS tramvaj". Ačkoli je název tramvaje trochu tajemný, vysvětlení je celkem prosté – reklamní vitríny v celé tramvaji dává Dopravní podnik města Brna (DPMB) k dispozici samotným cestujícím.

Ti prostřednictvím tramvaje mohou vzkázat komukoli cokoli, samozřejmě v mezích slušnosti. Umístění vzkazu je bezplatné.

"Dnešní doba nahrává spíše moderním komunikačním technologiím, navzájem jsme neustále ve spojení díky mobilním telefonům a internetu. Klasické pohlednice nebo vzkazy na ledničce ale mají stále své kouzlo a právě takové 'retro' dokáže dnes mile překvapit," říká generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

Předpokládá, že možnost vzkázat svým blízkým cokoli v tramvaji cestující osloví, a věří, že se touto cestou podaří brněnskou MHD zpopularizovat.

Podobný koncept zatím jinde v Česku nefunguje, takže PS tramvaj je první svého druhu v republice.

Speciální brněnská tramvaj, kde lze zveřejňovat vzkazy.
Speciální brněnská tramvaj, kde lze zveřejňovat vzkazy. | Foto: Dopravní podnik města Brna

"Je to rozhodně netradiční způsob, jak třeba babičce popřát k narozeninám nebo vyznat lásku. Aktuální polohu tramvaje si může kdokoli najít prostřednictvím mobilních aplikací. Vzkazy budeme obměňovat každé dva týdny,“ vysvětlila Eva Lukavská, správní ředitelka DPMB.

Zájemci o umístění vzkazu do PS tramvaje donesou do Informační kanceláře DPMB už vytvořený plakát o rozměru A4. Vzkazy nesmí mít reklamní charakter, nesmí obsahovat telefonní čísla nebo webové adresy a také nesmí být vulgární. Dvakrát do měsíce budou letáky v tramvaji vyměněny za vzkazy nové.

 

Právě se děje

Další zprávy