reklama
 
 

Pomáhat může kdokoliv, na bohatství nesejde. Vyberte nejlepší projekt českých filantropů

AKTUALIZOVÁNO 24. 9. 2016
Pomáhat umíme už od dětství, říká kampaň Nadace Via.  
Pomáhat umíme už od dětství, říká kampaň Nadace Via. | Video: Nadace Via |  00:41
Nadace Via otevřela pro veřejnost hlasování v 19. ročníku Ceny Via Bona za filantropii. Zároveň představila finalisty, které vybraly odborné komise.
Hlavní zprávy

Praha – Sdílet inspiraci, šířit pozitivní příběhy a ukázat veřejnosti, co to je filantropie a proč jde o jeden ze základů dobrého života ve svobodné zemi. To je smysl Ceny Via Bona, kterou každoročně udílí Nadace Via. A o níž může částečně rozhodnout i veřejnost.

Na přelomu srpna a září vybraly komise porotců složené ze zástupců firem, společností, neziskových organizací, novinářů a odborné veřejnosti letošní finalisty v kategoriích Srdcař, Mladý srdcař, Mecenáš, Věrný dárce, Dobrá firma a Závěť pomáhá.

Členové poroty vybírali z celkem 147 nominací. V každé kategorii se do finále dostaly tři inspirativní příběhy.

Vítěze vyhlásí Nadace Via 19. října v Praze.

Speciálním oceněním je Cena veřejnosti, v níž o vítězi rozhodne online hlasování. Hlasovat můžete do 7. října na stránkách Nadace Via

"Hlasování veřejnosti je speciální ocenění v rámci letošní Ceny Via Bona, jehož cílem je inspirovat k dobročinnosti širokou veřejnost. Jak totiž ukazují nominované příběhy, filantropem může být kdokoli," říká programová manažerka Nadace Via Jarmila Cihlářová.

Vyberte příběh, který vás nejvíce inspiruje

Vyberte příběh, který vás nejvíce inspiruje

Nadace Via spustila hlasování o letošní Ceně Via Bona. Cílem je ocenit dobročinnost a ty, kteří nezištně pomáhají druhým.

Hlasujte i vy. Nominované osobnosti a příběhy NAJDETE ZDE.

Každý může přispívat ke zlepšení života okolo sebe a darovat svůj čas, zkušenosti, energii či peníze pro dobrou věc, vysvětluje. "Svým hlasem tak mohou lidé ocenit dobročinnost a poděkovat těm, kteří pomáhají druhým."
 
"Doposud Nadace Via filantropii propagovala hlavně v podnikatelské sféře, ale osvětu bychom chtěli rozšířit i na širší veřejnost," upřesnil Zdeněk Mihalco, který má na starosti komunikaci.

Cena Via Bona byla poprvé udělena v květnu 1998 s cílem obnovit zpřetrhanou tradici filantropie v České republice. Nad jejím udílením převzalo záštitu Velvyslanectví USA.

Součástí kampaně je spot, který režíroval Jakub Kohák. "Chceme na několika naprosto všedních dětských příbězích ukázat, že pomáhat už jsme uměli jako děti. A je dobré si to stále připomínat i v dospělosti," shrnuje Mihalco.

autor: Magazín

reklama
     
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

 
reklama